Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-03-28, 16:29
  #97
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Groggade med fanta fläder när man var i tonåren och blev alldeles för full.
Efter det kunde jag aldrig dricka den blandningen igen.


Samma här, fast fanta exotic.
Citera
2019-03-28, 16:30
  #98
Avstängd
Ett tag Tequila men inte längref
Citera
2019-03-29, 12:03
  #99
Avstängd
aFvRenOndskAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Samma här, jag får kväljningar av att bara känna lukten. Samma sak med Minttu, den går också bort. Så blir det när man dricker 12 flaskor på tre dagar.

Har vid enskilda tillfällen druckit för mkt av både öl, vin och brännvin av olika sorter i min ungdom, dock är det bara jägermeister jag är mer eller mindre allergisk emot. Det även idag. För nått år sedan var jag på fest hos en kompis som bjöd alla på en jägershot, jag höll ärligt talat på att kräkas. Numera får det bli att alltid tacka nej till sådant.
Citera
2019-03-29, 12:29
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmeraldForest
Tequila. Det går bara inte. Jag blir helt dum i huvudet av den drycken och gör helt galna, oövertänkta och våghalsiga saker.

Testade tyvärr några gånger innan jag insåg att NEPP! NEVER AGAIN!

Samma här : Men framför allt att jag får en baksmälla av guds nåder efter, första gångerna trodde jag att jafg druckit för mycket men i lumpen dleade vi på en pava hela plutonen så det blev väl sc 5-6 cl per man spydde räv dan efter. Så aldrig mer Tequila.
Citera
2019-03-29, 12:33
  #101
Medlem
Vet inte om den finns kvar men jag kan inte dricka Fanta Wild Berries längre.

Det var standardläsken vi blandade med när vi köpte fulvodka på Rosengård. Många pizzor har lagts tackvare detta och jag mår illa bara jag känner doften av den jävla läsken.
Citera
2019-03-29, 12:34
  #102
Medlem
Vet inte om den finns kvar men jag kan inte dricka Fanta Wild Berries längre.

Det var standardläsken vi blandade med när vi köpte fulvodka på Rosengård. Många pizzor har lagts tackvare detta och jag mår illa bara jag känner doften av den jävla läsken.

Varm Jägermeister går också fetbort.
Citera
2019-04-01, 14:41
  #103
Medlem
HighwayDelights avatar
Jägermeister, Marinella.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback