Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-01, 20:45
  #1
Medlem
mmas avatar
Citat:
Vitor Belfort vs Kelvin Gastelum
Edson Barbosa VS Beneil Dariush
Mauricio Rua VS Gian Villante
Bethe Correia VS Marion Reneau
Rony Jason VS Jeremy Kennedy
Paulo Henrique Costa VS Garreth McLellan
Josh Burkman VS Michel Prazeres
Kevin Lee VS Francisco Trinaldo
Ray Borg VS Jussier Formiga
Tim Means VS Alex Oliveira

http://mmajunkie.com/2017/02/after-c...ight-night-106

Citat:
After a controversial end to their fight fight, Tim Means and Alex Oliveira will do it again.

Means (26-7-1 MMA, 8-4 UFC) and Oliveira (16-3-1 MMA, 5-2 UFC), who fought to a confusing no-contest in December at UFC 207, will run it back at UFC Fight Night 106.

Bra med rematch där tycker jag.
Citera
2017-02-01, 21:00
  #2
Medlem
Mx_1337s avatar
Nödvändigt med rematch Means/Oliveria.

Ger också Shogun en upset-chans mot Villante. Den senare brukar ha en förmåga att bli träffad även om han varit i förarsätet matchen igenom. Och power is the last thing that goes, får Shogun träffa rent kan det vara godnatt direkt.
Citera
2017-02-01, 23:14
  #3
Medlem
Gillar kortet faktiskt. Många intressanta fighters. Fortsätter Belfort fightas om han avslutas igen?
The Phenom har inte känts som The Phenom de senast fighterna direkt...
Citera
2017-03-10, 13:05
  #4
Medlem
Mx_1337s avatar
Bra Fight Night-kort det här. En del intressanta namn både bland brassarna och de som kommer utifrån.
Main och co-main med Belfort vs Gastelum och Shogun vs Villante är inte direkt intressanta för toppskiktet i någon av divisionerna, men ändå intressanta matchningar.
Barboza vs Dariush, rematchen Oliveira vs Means och Lee vs Trinaldo är några andra som känns som de kommer bjuda på underhållning också.
Citera
2017-03-10, 20:47
  #5
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Bra Fight Night-kort det här. En del intressanta namn både bland brassarna och de som kommer utifrån.
Main och co-main med Belfort vs Gastelum och Shogun vs Villante är inte direkt intressanta för toppskiktet i någon av divisionerna, men ändå intressanta matchningar.
Barboza vs Dariush, rematchen Oliveira vs Means och Lee vs Trinaldo är några andra som känns som de kommer bjuda på underhållning också.

Känns som en garanti!
Citera
2017-03-10, 21:23
  #6
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Känns som en garanti!

Tror Dariush är riktigt spelbar. Jag tror inte det blir så givet som många tror.
Citera
2017-03-10, 23:01
  #7
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Tror Dariush är riktigt spelbar. Jag tror inte det blir så givet som många tror.

Jag syftade på underhållningen. För en som gillar stående är Barboza en njutning.
Citera
2017-03-10, 23:20
  #8
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Jag syftade på underhållningen. För en som gillar stående är Barboza en njutning.

Ah tänkte du menade garantivinst på Edson. Men absolut, han har ju trots allt stått för en av dom läskigaste KO genom tiderna mot Terry Etim.
Citera
2017-03-11, 01:25
  #9
Medlem
rymdsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Tror Dariush är riktigt spelbar. Jag tror inte det blir så givet som många tror.

100%

Dariush påminner om Gegard Mousasi, båda har flygit bakom radarn. Gegard har väl börjat titta fram lite nu och känslan säger att Dariush följer samma spår.
Citera
2017-03-12, 05:59
  #10
Medlem
TarzansFarsas avatar
Helvete vad snygg K0 knä av Edson Barboza. Visste att han fortfarande hade det i sig
Citera
2017-03-12, 09:10
  #11
Medlem
Mx_1337s avatar
Snygg KO av Barboza.
Belfort är slut.
Shogun lever än och visade att man lever farligt om man är så lättprickad som Villante är.
Oliveira vann rematchen mot Means och såg bättre ut än för några månader sen.
Burkman är slut han också.
Citera
2017-03-12, 14:00
  #12
Medlem
Anarkhoss avatar
Ja, det var ett grymt snyggt knä från Barboza. Så bra timing när han var under viss press där.

Otroligt vad kass LHW-divisionen är för övrigt. Gian Villante bevisade det ännu en gång.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback