Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-03-26, 09:55
  #49
Medlem
Konstförsåsigpåare och speciellt de som anser sig "kunna film" har i allmänhet ingen moral alls. En liten obetydlig bubbla som blir alltmer inskränkt.
Hollywood har väl alltid varit styrt av pengar, filmkritiker har sitt levebröd i att hylla dem som ska hyllas så att penningflödet fortsätter.
Citera
2017-03-26, 16:48
  #50
Avstängd
Ditt problem är ganska enkelt.Du hade stora ambitioner men det blev inget av dig.

Ska du ta denna sanning bra och gå vidare i ditt liv?

Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Varför hyllas inte Adolf för världens första lagar om djurskydd eller världens första barnbidrag?

Och offtopic, varför har du en kroknäsa till tjej som avatar.




Varför droga om man får alla inviter som du säger.

Jag säger bullshit.
Citera
2017-03-26, 18:36
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mediaprofilen
Ditt problem är ganska enkelt.Du hade stora ambitioner men det blev inget av dig.

Ska du ta denna sanning bra och gå vidare i ditt liv?

Ditt personangrepp funkar inte bra på mig.
Citera
2017-03-27, 10:27
  #52
Avstängd
Det var inte menat som ett personangrepp iofs... Jag önskar dig en bra karriär uppe på röda mattan! Där du får glänsa med andra stjärnor, Jack Nickolson, Shia Lebeuf, och dig, den anonyma skådisen från Flashback som slagit världen med häpnad!

Jag skojar så klart! Håll kvar till din dröm!

Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Ditt personangrepp funkar inte bra på mig.
__________________
Senast redigerad av Mediaprofilen 2017-03-27 kl. 10:31.
Citera
2017-03-27, 10:33
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mediaprofilen
Det var inte menat som ett personangrepp iofs... Jag önskar dig en bra karriär uppe på röda mattan! Där du får glänsa med andra stjärnor, Jack Nickolson, Shia Lebeuf, och dig, den anonyma skådisen från Flashback som slagit världen med häpnad!

Har inga planer att vandra på röda mattan med alla kroknäsor och andra gojorna.
Citera
2017-03-27, 11:14
  #54
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Varför hyllas inte Adolf för världens första lagar om djurskydd eller världens första barnbidrag?

Och offtopic, varför har du en kroknäsa till tjej som avatar.


Adolf och Polanski är kanske inte riktigt jämförbara storheter i ondska.

En bättre jämförelse är i så fall den franske författaren Louis-Ferdinanad Céline. Fortfarande ansedd som en av frankrikes största författare någonsin. Trots att han var nazistisk medlöpare som öppet försvarade Hitlers judeutrotningar. Han dömdes som landsförrädare, men avrättades inte utan benådades.

En gammal nazist som fortfarande hyllas av kultureliten. Det borde du kunna uppskatta
Citera
2017-03-27, 12:43
  #55
Avstängd
Den amerikanska drömmen är ganska vacker ändå! Har man bott i La la land. L.A. så har alla där drömmar om att bli kända skådisar eller musiker. Los Angeles är ju drömmarnas stad!

Frågar man från pizzabudet till butiksbiträdet, så har dom sitt nuvarande yrke som övergång. Egentligen är dom skådespelare!

Det finns något vackert i det. Att tro på sin dröm.
Citera
2017-03-27, 12:59
  #56
Medlem
de.Montforts avatar
Hollywoods toppskikt består av pedofiler. Finns en dokumentär på youtube som behandlar Hollywood pedophilia.

https://youtu.be/bNYtzI5Cy6E
Citera
2017-10-20, 19:39
  #57
Avstängd
OvanligtSpeciells avatar
Hollywood är degenererat så in i helvete, vissa påstår att det är för att det är judarnas plats jag menar att det är för att psykopater och narcissister söker sig till makt.

När nu Tarantino går ut och erkänner att han visste så är det bara konstatera att jag är jävligt glad att de filmerna jag har köpt genom livet går att räkna på en hand.
Aldrig mer tänker jag ha idoler som är skådespelare eller andra, för som jag sa är psykopaten oftast den man minst anar det att vara.
När det gäller den här feta gubben syns det dock långa vägar att något är off.

Frågan är vad alternativen är, nu har jag inte gillat en film som kommit från Hollywood efter 2000 men får väl börja gilla mera svåra filmer från små producenter.

Edit: Tarantino har jag alltid gillat då jag är en svår människa och gillar hans svårhet, men nu kan han dra åt helvete. Likt övriga Hollywood alltså
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback