Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-13, 15:25
  #565
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Källa på ”rassesnack”? Eller är de det vanliga vänsterextrema snacket?
Bannon är en rasse, det kan väl inte ens undgått dig?
Skulle inte förvåna mig han har nasses sympatier också.

Men Nu åker ju Bannon runt Europa i och tror nått.
Han fungerar bara som viskaren, nästa patetiskt och höra han försöka bli en politiker.
Citera
2018-03-13, 15:49
  #566
Medlem
BubbasBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Bannon är en rasse, det kan väl inte ens undgått dig?
Skulle inte förvåna mig han har nasses sympatier också.

Men Nu åker ju Bannon runt Europa i och tror nått.
Han fungerar bara som viskaren, nästa patetiskt och höra han försöka bli en politiker.

Vad intressant. Jag måste ha missat det. Törs jag be om en källa på att han är:

1) Rasist
2) Nasses sympatier (jag misstäker att du inte menar Iors och Nalle Puhs vän)

Eller blir det som vanligt en wall of text som kan sammanfattas på klassiskt 4chan /pol/ manér:

REEEEEEEEEEE!


/BubbasBoy
Citera
2018-03-13, 15:58
  #567
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubbasBoy
Vad intressant. Jag måste ha missat det. Törs jag be om en källa på att han är:

1) Rasist
2) Nasses sympatier (jag misstäker att du inte menar Iors och Nalle Puhs vän)

Eller blir det som vanligt en wall of text som kan sammanfattas på klassiskt 4chan /pol/ manér:

REEEEEEEEEEE!


/BubbasBoy
Kanske man är extremhöger så kanske man inbillar sig Bannon inte är en rasse.
Citera
2018-03-13, 16:12
  #568
Medlem
BubbasBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Kanske man är extremhöger så kanske man inbillar sig Bannon inte är en rasse.

Tack, jag slapp en sån där lååång intetsägande text den här gången. Bra, fortsätt så tack.

Då vet jag också att det var hittepå från din sida.


/BubbasBoy
Citera
2018-03-13, 16:19
  #569
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubbasBoy
Tack, jag slapp en sån där lååång intetsägande text den här gången. Bra, fortsätt så tack.

Då vet jag också att det var hittepå från din sida.


/BubbasBoy
Älskar 60 min trashar Bannon, och hur jävla arg han blir på vissa frågor där.
Och hur han berättar han skiter i att han kallas för rasse.
Han är urtypen, vad är problemet, det är ju helt enligt plan för republikaner idag och omfamna rassar och berätta hur hemska alla är som inte håller med.
Citera
2018-03-13, 16:35
  #570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Älskar 60 min trashar Bannon, och hur jävla arg han blir på vissa frågor där.
Och hur han berättar han skiter i att han kallas för rasse.
Han är urtypen, vad är problemet, det är ju helt enligt plan för republikaner idag och omfamna rassar och berätta hur hemska alla är som inte håller med.

Var vänlig förklara vad det är du menar med "rasse". Du har upprepat detta ord minst tio gånger nu på sistone. Vad menas?
Citera
2018-03-28, 20:54
  #571
Medlem
klybans avatar
Nu vill Bannon möta SD säger dom, intresse svalt påstår SD.
Om det finns något i detta, ser dom då Bannon som en belastning idag?

Och vad är det han försöker med sitt korståg i Europa, för alla nassar och rassar kan väl aldrig hjälpa han med nått i USA, eller?
Citera
2018-03-28, 22:00
  #572
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nu vill Bannon möta SD säger dom, intresse svalt påstår SD.
Om det finns något i detta, ser dom då Bannon som en belastning idag?

Och vad är det han försöker med sitt korståg i Europa, för alla nassar och rassar kan väl aldrig hjälpa han med nått i USA, eller?

Snälla! "Nassar" och "rassar"? Låter som du kommer från gettot och har problem med vitt folk?

Att Bannon vill möta SD är väll positivt? Varför skulle inte nationalism och självrespekt vara positivt?
Citera
2018-03-28, 23:20
  #573
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Snälla! "Nassar" och "rassar"? Låter som du kommer från gettot och har problem med vitt folk?

Att Bannon vill möta SD är väll positivt? Varför skulle inte nationalism och självrespekt vara positivt?
Jag har aldrig problem med färgen på någons hud, dock deras beteenden och hur de agerar mot mig.

Jag vet inte om det är positivt eller negativt, men reject som Bannon känns inte som en fjäder i hatten att möta officiellt.
Men detta får du ta med SD, men dock är jag intresserad ändå och om de kan känna en viss aversion över detta.

Vet inte varför man åker runt till dessa rassar och nassar, sen är väl SD en av de som inte är så illa med.
Då jag har för mig han träffat betydligt värre än dom, som inte är så farliga.

Dock mitt invandrar motstånd, är av infrastrukturell art.
Citera
2018-03-29, 13:18
  #574
Medlem
Bannons avatar
Bannon kommer att störta den svenska demokraturen precis som han störtade häxan

https://www.dn.se/nyheter/varlden/st...-hela-varlden/
Citat:
Donald Trumps tidigare chefsstrateg Steve Bannon kommer till Sverige och vill träffa Sverigedemokraterna inför höstens riksdagsval.
Citera
2018-03-29, 14:54
  #575
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannon
Bannon kommer att störta den svenska demokraturen precis som han störtade häxan
https://www.dn.se/nyheter/varlden/st...-hela-varlden/
Sekten lever som vanligt hellre i önskedrömmarna än i verkligheten, ser jag...?
https://omni.se/sd-om-bannons-besok-...terat/a/Kvqzj7
Citat:
SD om Bannons besök:
Steve Bannon har inte varit i kontakt med Sverigedemokraterna om att träffas i Sverige, enligt SD:s gruppledare Mattias Karlsson. Enligt Karlsson har partiet inte tagit emot någon förfrågan från Bannon.
"– Det finns heller inga sådana arrangemang inplanerade. Spontant känns inte detta prioriterat från vår sida", säger Karlsson
Samtidigt verkar den förvisade och nu ensamme jänkaren ändå faktiskt ha någorlunda koll på vad det rör sig om...
Citat:
"– De har behållit sitt antietablissemangsbudskap samtidigt som de har tagit avstånd från sina nynazistiska rötter", säger han till tidningen.
Citera
2018-06-04, 17:12
  #576
Medlem
Bannon - över alla gränser! Nu tar han åt sig äran av att ha varit en av de "som initierat maktskiftet i Italien". En artikel i die Welt - som dock ligger bakom en betalvägg:

https://www.welt.de/

"Macron och Merkel kommer att falla som käglor". Kan uppgiften om Bannons oerhörda internationella inflytande ha ett uns av sanning - eller är detta bara en desillusionerad dekisfigurs fantasifoster? Och har han rätt avseende Macron och Merkel? Att de kommer att gå, tids nog, är givet - men hur snart? Och vilka kommer att ta över?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback