Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-06-05, 02:50
  #49
Medlem
MoaLjungs avatar
Förstår inte hur TS har tänkt undvika att hamna på nätet. Låter som hon har glömt att vi lever i en värld där alla har en kamera i fickan. Ska du strippa inför publik så ställ in dig på att du kommer synas på någon sida efteråt. Annars låt bli.
Citera
2017-06-05, 09:59
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Förstår inte hur TS har tänkt undvika att hamna på nätet. Låter som hon har glömt att vi lever i en värld där alla har en kamera i fickan. Ska du strippa inför publik så ställ in dig på att du kommer synas på någon sida efteråt. Annars låt bli.

Äsch, det är inte särskilt stigmatiserat att strippa i dessa dagar, när varje skoltjej ser ut som en strippa sommartid.
Citera
2017-06-05, 12:34
  #51
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Äsch, det är inte särskilt stigmatiserat att strippa i dessa dagar, när varje skoltjej ser ut som en strippa sommartid

Men risken finns fortfarande.
Citera
2017-06-05, 13:22
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Men risken finns fortfarande.

Livet är risk. Det är farligt att leva, man kan ju dö...

Givetvis får man väga för- och nackdelar, men att bli ertappad med att ha strippat är ju knappast något som ödelägger ens liv nuförtiden.
Citera
2017-06-05, 13:44
  #53
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
att bli ertappad med att ha strippat är ju knappast något som ödelägger ens liv nuförtiden

Det där kan ju skilja sig från person till person, vi vet ju inte hur TS liv ser ut, det kanske hade varit social katastrof för henne om det började spridas ut, egentligen undrar jag bara hur hon tänker sig att slippa den delen om hon samtidigt ska uppträda inför folk. Känns inte som det hela är riktigt genomtänkt.
Citera
2017-06-05, 16:49
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Det där kan ju skilja sig från person till person, vi vet ju inte hur TS liv ser ut, det kanske hade varit social katastrof för henne om det började spridas ut, egentligen undrar jag bara hur hon tänker sig att slippa den delen om hon samtidigt ska uppträda inför folk. Känns inte som det hela är riktigt genomtänkt.

Det är ingen som känner igen en person med smink och eventuell peruk fotad i en mörk lokal.
Citera
2017-06-06, 01:54
  #55
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är ingen som känner igen en person med smink och eventuell peruk fotad i en mörk lokal.

Mörk lokal; kanske. Smink och peruk; nej. Nu ska vi inte lura TS. Visserligen är risken överlag liten för outing, och personligen hade jag gjort det om jag hade haft intresse. Man ska dock alltid vara medveten om att det kan komma ut. Så är det oavsett vad man hoppas/tycker borde vara fallet.
Citera
2017-06-26, 15:53
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultron27
Saken är såhär att jag och min kompis funderar på att resa utomlands till något typiskt turistställe (kanske malta) och börja strippa i en vecka medans vi är där. Hörde från en bekant som åktte dit en sommar och kom tillbaka till sverige med 40 tusen, är de rimligt? Någon som har erfarenhet av detta och vet hur det fungerar? Vi har inte tänkt knulla runt kanske erbjuda nåt extra men inte längre än så. Vi är båda 19 år gamla

Kanske en intressant intervju för ts från en vanlig reseblogg? http://lavidanomade.com/en/i-worked-...n-new-zealand/
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback