Flashback bygger pepparkakshus!
2017-01-30, 16:02
Medlem
Hejsan, jag är en person utan särskilt bra ekonomi som ändå vill visa upp en fin fasad och undrar därför vart jag kan hitta fejkade märkeskläder för herrar. (Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Gant, Fred perry) etc.
Redan kollat Tradera och liknande, men finns inte särskilt mycket i min storlek tyvärr. (XXL..)

Mycket lär ju finnas på exempelvis AliExpress, men där visas aldrig loggor om det är något märke på dom. Så finns det någon sida som listar vart jag kan hitta fejk eller liknande?

Skippa gärna diskussionen om att det är fel att köpa fejkade kläder, att folk inte bryr sig om märke och liknande. För det skiter jag i.
Citera
2017-01-30, 16:12
Medlem
Aakkes avatar
Olagligt att sälja. Men åk till Turkiet väldigt duktiga på att göra kopior.

Kollat klädhemsidor? Rear ganska ofta ut äkta märken. Ex boozt.
Citera
2017-01-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Olagligt att sälja. Men åk till Turkiet väldigt duktiga på att göra kopior.

Kollat klädhemsidor? Rear ganska ofta ut äkta märken. Ex boozt.

Kollat på diverse äkta hemsidor, att det är olagligt att sälja vet jag redan. (Det finns det mycket som är, fast det säljs ändå).
Citera
2017-02-09, 11:19
Medlem
vonblixens avatar
Hej,

Jag undrar ungefär samma sak. Jag har köpt Ralph Lauren, Burberry, Lacoste osv på Aliexpress förut. Men nu är plötsligt alla märkeskopior borta - Aliexpress har slutat sälja dem.

Så jag undrar, var kan man köpa dem nu? Någon som vet någon ny sajt som säljer kopior?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in