Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-01-31, 13:45
  #25
Medlem
Njutavlivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonobono
Men lägg det där med erektionen åt sidan ett tag och fokusera på blodtrycket (de kanske hör ihop men hitta rätt sak att kolla först).
Du bryr dig om honom och flaggar för att något ev kan vara allvarligt och då bör målet vara att få honom till en läkare och inte leka doktor genom att forska efter ev hjärtproblem med hans penis.
Vi män har en skräck för sjukhus och läkare med tron om att vi inte blir sjuka så länge vi inte hamnar där. Lite av att "de man inte vet lider man inte av". Men sen finns de vissa män som tänker lite längre och inser att det är bättre att veta om någon är fel tidigt så de går att rätta till istället för att leva i ovisshet och kanske dö för tidigt i onödan.

Se till att han kommer till läkare!
Skulle det inte vara någon stor fara med honom så är ju de bara bra och då vet han ju det, och samtidigt (avsett orsak) kan han få hjälp med de ni nu från början funderar över.
Bra argument för att få iväg honom hittar du säkert om du funderar lite (räkna med att han sen behöver några dagar för att de ska smälta in i huvudet så ligg på och påminn) bla barnen osv.

Lycka till!
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Det är en sak att "inte gilla att runka". Jag föredrar också en avsugning måste jag erkänna...
MEN, en man i hans ålder skall få erektion av att runka. Annars är något galet. Huruvida han får utlösning eller tycker det är tråkigt är ju en annan femma, men erektion bör han få.
En läkare bör han träffa oavsett, gällande blodtrycket.
Lycka till!
Det problem han ser är erektionen, att hans höga blodtryck är farligt och skulle kunna ligga bakom erektionsproblemet och ställa till betydligt värre saker vägrar han ta in. Det enda alternativ jag sett tidigare för att få honom till läkare är att droga honom och vinscha in honom på mottagningen men det strider säkert mot någon lag. Efter att ha läst en del svar i den här tråden så tänker jag byta argument och strategi och bli manipulativ istället. Även om det känns som en dum ide att såra och bli osams med mina barns pappa så får ändamålet helga medlen. Tack för råd!
Citera
2017-01-31, 23:10
  #26
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback