Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-29, 23:30
  #1
Medlem
Ålder: 35

Vikt: 98

Längd: 192

Uppskattad BF%: 19,5% (badrumsvåg från kjell o co)

Medicinska problem: Glutenintollerant.

Styrkestats, bänk, böj och mark: Kör just nu 5x5 StrongLifts-programmet, bänkar 5x5 på 90kg, böjer 5x5 på 100kg, mark 1x5 på 120kg. Kör ingen cardio förutom skogspromenaderna med frugan

Nuvarande kostupplägg: försöker ligga på 200g protein/dag i övrigt fettsnålt. shakes för att få upp proteinintaget

Träningserfarenhet: till och från i 15 år, mest från.

Tidigare kurer: Första

Eget förslag till kur: Oral Turinabol 60mg ed i 42 dagar

Eget förslag till PCT: Nolva 40mg första v sen 20mg

Mål med kuren: Bli starkare, känner mig för svag för min egen längd o vikt.

Setat o läst o kliat mig i skallen i månader nu. Kom fram till att detta ska vara en bra kur för en rookie. Har inga kompisar som skulle förstå detta så jag delar med mig till er istället. Jag önskar feedback, positiv som negativ.

/GB
Citera
2017-01-30, 21:38
  #2
Medlem
Följer
Citera
2017-02-02, 17:34
  #3
Medlem
Ingen leverans än. Så startskottet för kuren skjuts på framtiden några dagar.

Ska jag fortsätta med mitt kreatin-intag o arginin som PWO under kuren? Jag tycker det låter dumt att ta bort det, men jag kanske är helt fel ute. Jag påbörjade kreatinkuren i måndags.
Citera
2017-02-02, 17:54
  #4
Medlem
kaviarjannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grannenbosse
Ingen leverans än. Så startskottet för kuren skjuts på framtiden några dagar.

Ska jag fortsätta med mitt kreatin-intag o arginin som PWO under kuren? Jag tycker det låter dumt att ta bort det, men jag kanske är helt fel ute. Jag påbörjade kreatinkuren i måndags.

Fortsätt med kreatinet, det har ingen påverkan
Citera
2017-02-02, 20:09
  #5
Medlem
Då kör vi på det. Jag är som ett barn som väntar på att det ska bli julafton... Full av förhoppning och förväntan.. Återstår att se om det blir hårda eller mjuka paket
Citera
2017-02-02, 23:01
  #6
Medlem
Yeahvlens avatar
Följer med nöje!
Citera
2017-02-09, 14:03
  #7
Medlem
Leveransen har kommit. Samma sak gäller förkylningen. gått ner mig till 95 kg efter 3 dagar med feber.

Fortsättning följer
Citera
2017-02-09, 14:18
  #8
Medlem
ursäkta mig för den här kommentaren men jag tycker du ska låta bli..

det här slutar på 2 olika sätt, antingen fortsätter du preppa livet ut pga att du uppenbarligen inte kan träna ren med bra resultat och att preppa livet ut, UTAN att ha riktiga ambitioner inom träning är fucking idiotiskt rent ut sagt..

alternativt så hoppar du av efter den här kuren och kommer ändå inte kunna vidhålla det du har lagt på dig med samma anledning som ovan att du inte har någon kuskap eller tillräckligt med vilja för att lyckas med träning...

15 år av ren träning kan man fortfarande göra OTROLIGA resultat på..

sorry bro men måste ändå ge dig de här två framtidsblickarna.. har sett detta hundra gånger och det här är de två olika scenarion som utspelar sig.. nu har du den faktan och gör vad du vill med den om du ändå bestämmer dig för att kura så önskar jag dig lycka till och hoppas att jag har fel
Citera
2017-02-09, 14:28
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
ursäkta mig för den här kommentaren men jag tycker du ska låta bli..

det här slutar på 2 olika sätt, antingen fortsätter du preppa livet ut pga att du uppenbarligen inte kan träna ren med bra resultat och att preppa livet ut, UTAN att ha riktiga ambitioner inom träning är fucking idiotiskt rent ut sagt..

alternativt så hoppar du av efter den här kuren och kommer ändå inte kunna vidhålla det du har lagt på dig med samma anledning som ovan att du inte har någon kuskap eller tillräckligt med vilja för att lyckas med träning...

15 år av ren träning kan man fortfarande göra OTROLIGA resultat på..

sorry bro men måste ändå ge dig de här två framtidsblickarna.. har sett detta hundra gånger och det här är de två olika scenarion som utspelar sig.. nu har du den faktan och gör vad du vill med den om du ändå bestämmer dig för att kura så önskar jag dig lycka till och hoppas att jag har fel

Tack för din input. Jag ser mig själv som en stark människa som klarat av att sluta med dricka kaffe o alkohol. Slutat snusa cold turkey. Min åsikt är att alla vi människor är beroende av olika saker i olika grad. Jag känner mig stark psykiskt så känner jag mig svag fysiskt. Jag respekterar absolut din inställning och din passion att träna rent. Men människor är olika och man kan inte rädda alla. Hjältar dör oxå.

Häng gärna med här på min enda(?) resa.
Citera
2017-02-09, 21:21
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grannenbosse
Tack för din input. Jag ser mig själv som en stark människa som klarat av att sluta med dricka kaffe o alkohol. Slutat snusa cold turkey. Min åsikt är att alla vi människor är beroende av olika saker i olika grad. Jag känner mig stark psykiskt så känner jag mig svag fysiskt. Jag respekterar absolut din inställning och din passion att träna rent. Men människor är olika och man kan inte rädda alla. Hjältar dör oxå.

Häng gärna med här på min enda(?) resa.


du har missförstått mig, jag kurar själv och det är därför jag vill ge dig den här inputen..

jag är helt liberal till i stortsett allting här i världen så länge man inte skadar någon annan men då vill jag se ett syfte eller en poäng i det hela också

tänk på vad du ska göra sen efter kuren? du säger det här är din enda kur.. ahh du har säkert ett starkt psyke och klarar av att sluta det betvivlar jag inget alls om men till vilken nytta har du då gjort kuren? har du inte lyckats bli stor och stark på 15 år kommer inte en OT kur göra någon skillnad så antingen fortsätter du kura eller så är du tillbaka på ruta ett om säg 2 år efter kuren, med en kur och dess biverkningar i bagaget.. hoppas du förstår hur jag menar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback