30 067 besökare online
856 542 medlemmar • 45 801 730 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Mat, dryck & tobak > Tobak
Svara på ämne
Ämnesverktyg
DavidRuhnken
Medlem
Tja!

Tänkte köpa några lite finare cigarrer och ge bort i julklapp, någon som vet vilken tobaksaffär i Linköping som har bäst sortiment?

theshade
Medlem
theshades avatar
fina och fina men de flest kiosker och tobaksbutiker har väl nåt sorts sortiment. vi brukar köpa på första bästa, yngves livs oftast

kungligheten fick plastbitar i whiskyn och blev fundersam.

galt
Medlem
galts avatar
Tyvärr har ju Ryssen fått slå igen

alrobert
Medlem
alroberts avatar
Blir en saftig bump på denna, men tänkte köpa mig cigarr till mig och min svärfar och undrar vad för affär man ska satsa på i Linköping då, sett att dom har en del på Yngves men vet inte hur bra lagrade dom är där och vad det finns.

zappper678
Medlem
Hittar ni inga har www.landskronatobak.se goda och bra lagrade cigarrer. Snabb leverans

HugSeal
Medlem
HugSeals avatar
City-tobak(mellan hm och donken/netto) i stan har ett bra utbud av piptobak och även en del cigarrer. Har dock fullt i humidorerna för tillfället så har itne kollat upp dem. Ananrs kan jag starkt rekommendera att du beställer på nätet. Brobergs finns ju alltid. Jag har handlat på http://cigarrlagret.se/ och är fruktansvärt nöjd med hastigheten och priserna(sett till att beställa från sverige då, enorm prisskillnad mellan sverige och utlandet annars.)

Rustey
Medlem
City-tobak är kanon! Var dock ett tag sedan jag var där, då jag nästan bara köper cigaretter, vilket finns överallt. Men jag har köpt cigarr där någon gång och även cigariller, och jag har varit nöjd med deras utbud.

Ozmeister
Medlem
Ozmeisters avatar
City-Tobak skall man givetvis besöka som cigarr/piprökande Linköpingsbo!

LaStupenda
Medlem
Jag bumpar igen. Jag är på väg till Linköping för nyårsfirande. Självklart tar jag inte med ett par Davidoff jag köpte igår just i detta avseende. Alltså behöver jag all hjälp jag kan få - vart hittar jag ett par cigarrer med ok kvalitet?
Det blir ju inte bättre med att det är nyårsafton vad gäller öppettider.

Svara på ämne
Topp Dela »