Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-29, 18:58
  #1
Medlem
bombthesystems avatar
Hey!

Jag har inte fått svar på det jag letar efter och jag hoppas att tråden inte är startad i onödan. Det jag helt enkelt är på jakt efter är ett program eller tips på tillvägagångssätt för att designa kläder?

Jag är mest inriktad på enklare design inom basplagg såsom t-shirts, luvtröjor och skor. Jag ritar vanligtvis men är på jakt efter ett bra och effektivt program att använda mig av också.

Bästa,

BTS!
Citera
2017-01-29, 20:21
  #2
Medlem
Adobe Illustrator. Lycka till!
Citera
2017-01-31, 11:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombthesystem
Hey!

Jag har inte fått svar på det jag letar efter och jag hoppas att tråden inte är startad i onödan. Det jag helt enkelt är på jakt efter är ett program eller tips på tillvägagångssätt för att designa kläder?

Jag är mest inriktad på enklare design inom basplagg såsom t-shirts, luvtröjor och skor. Jag ritar vanligtvis men är på jakt efter ett bra och effektivt program att använda mig av också.

Bästa,

BTS!
Vad är det du ska rita? Är det bara ett tryck eller är det ett komplett plagg? I så fall pratar vi ju program för mönster och tillskärning mm och det har jag inte en susning om.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback