Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-20, 15:53
  #97
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetformycket
38åringen rycktas vara "D*nne pol*ck"

*a

Citat:
Ursprungligen postat av Stesolid10mg
D*niel Zywcz*k

Citat:
Ursprungligen postat av NoMatter
Tråden verkar tämligen död men detta stämmer inte. Den som sitter häktad heter D*niel Sl*jk*wski. Bor tydligen i Norrsundet.

*a *o
Är inte det här en och samma person?


Citat:
Ursprungligen postat av Nastya
Lite sent svar MEN, Du är ju helt jävle dum i huvudet på riktigt. Ta reda på fakta innan du snackar något, kom tillbaka till verkligheten är du snäll.

Jag känner honom mer än dig ska du veta, och jag vet 220% att han inte är inblandad. Jag blir sjukt sne på folk som namndroppar folk utan som helst källkritik. Skärpning, jävla pajas!!
Men håll med om att det är synd att det inte är han som är inblandad som BO här och att det gärna hade fått vara i huvudet kulan träffat?
Citera
2017-02-21, 01:39
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
Är inte det här en och samma person?



Men håll med om att det är synd att det inte är han som är inblandad som BO här och att det gärna hade fått vara i huvudet kulan träffat?

Å vaffan menar du med de??

Ser de ut å vara samma efternamn tycker du?? Börjar dom på samma bokstav?

Eller är de kanske du som är riktigt jävla efter å inte ser bokstäverna i rätt ordning bara??
Kliv upp ur sandlådan å skriv under med ditt namn istället du om du är så jävla tung å kaxig å gömmer dej bakom en skärm som en liten snorunge som knappt vet om han är kåt eller kissnödig.
Citera
2017-02-21, 19:28
  #99
Medlem
Nastyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
Är inte det här en och samma person?



Men håll med om att det är synd att det inte är han som är inblandad som BO här och att det gärna hade fått vara i huvudet kulan träffat?

Du måste ha några allvarligt medfödda störningar i Hjärnkontoret på riktigt va? Eller hade folk som fredagsnöje att tappa dig i golvet som liten?

För de första, det är inte samma person, du borde kanske börja läsa vad de står innan du uttalar dig? Och för de andra, du verkar ju veta mycket väl vem D.Z är eftersom du vill se han som BO, och då borde du än en gång veta att det inte är samma personer.

Och jag tycker du borde ta de du sa till honom personligen ist för att gömma dig bakom en skärm som en liten feg råtta. Eller är du bara en tuff kille när du tror att du är anonym på nätet?
Tycker synd om små killar som dig som inte vågar leva i verkligheten, eller skämms dina föräldrar så mycket att du är inlåst i en källare?

Jävla fjant!
Citera
2017-03-29, 21:52
  #100
Medlem
Någon som vet vad som hänt i detta.
Citera
2017-04-21, 23:58
  #101
Medlem
Ngn som vet om ens åtal har väckts mot MGM.

J'vla soppa----
Citera
2017-04-28, 10:25
  #102
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...-skots-i-magen

Citat:
De båda åtalade männen, 38 resp. 62 år gamla, anlände en söndagskväll till ett hyreshus i Andersberg, i Gävle i avsikt att kräva in påstådda skulder. Det ska enligt åtalsbeskrivningen handla om en skuld på 15 000 kronor som de var ute efter.

Det första som hände när männen kom till fastigheten var att de mötte en man i trapphuset som de attackerarade. Den mannen blir, enligt åtalet, slagen med ett fälgkors och hotad med en pistol, varefter han tvingas följa med tillbaka till den lägenhet han just lämnat.

Det vore mäkta trevligt med en FUP om detta, eller åtminstone en dom när den kommer.
Citera
2017-04-29, 13:48
  #103
Medlem
flottollons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...-skots-i-magen



Det vore mäkta trevligt med en FUP om detta, eller åtminstone en dom när den kommer.

tycker jag också
Citera
2017-04-29, 14:11
  #104
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Vad är Andersberg för typ av stadsdel?
Samma skit som andersberg i Halmstad.
Citera
2017-05-05, 14:45
  #105
Medlem
NoMatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...-skots-i-magen



Det vore mäkta trevligt med en FUP om detta, eller åtminstone en dom när den kommer.


Det tyckte jag med men dom har slutat att skicka via mail och skulle jag få den i pappersform skulle jag få betala drygt 1900kr.
Citera
2017-05-05, 14:46
  #106
Medlem
NoMatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven
Ngn som vet om ens åtal har väckts mot MGM.

J'vla soppa----


Åtal är väckt, första rättegångsdatumet var i går, nästa blir på måndag och den tredje den 15:e.
Citera
2017-05-05, 14:51
  #107
Medlem
NoMatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven
fattar bara inte hur han kan vara insyltad i en sån sörja. han är ju hyvens å sysslar inte med sådana affärer, hur kom han å känna med polacken öht?


Allt är jättemärkligt, han lärde känna "polacken" två dagar innan. Jag förstå absolut inte hur gm hamnade i denna soppa, det enda jag vet är att han var jäkligt full hela den helgen.
Citera
2017-05-15, 17:40
  #108
Medlem
Koyaks avatar
DOM ska ha kommit idag men hittar inget på dom lokala tidningarna
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback