Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-29, 02:19
  #1
Medlem
Aumis avatar
Jag har BBB och använder en router som jag har fått av dom med 2 kanaler och det som är problemet är att jag inte får tillgång till internet och när jag kör diagnostik så atår det typ att wifi saknar giltigt ip konfiguration. Saken är den att på min mobil så fungerar wifi utan problem så jag tänkte höra om någon vet vad som kan vara problem och hur man åtgärdar det?
Jag kör Windows 10
Citera
2017-01-29, 03:07
  #2
Medlem
constants avatar
Du har inte funderat på att prata med support?
Citera
2017-01-29, 06:01
  #3
Medlem
Aumis avatar
Förlåt för att jag eventuellt trodde att någon kunde hjälpa en kanske istället för att behöva vänta tills dom öppnar. Om det hade funnits någon som har varit med om samma sak. Ibland förstår jag inte mig på människor som ödslar tid på att svara på meddelanden på det där sättet..
Citera
2017-01-29, 06:28
  #4
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aumi
Förlåt för att jag eventuellt trodde att någon kunde hjälpa en kanske istället för att behöva vänta tills dom öppnar. Om det hade funnits någon som har varit med om samma sak. Ibland förstår jag inte mig på människor som ödslar tid på att svara på meddelanden på det där sättet..
Men om du har wifi genom din dator, så har du väl wifi till din dator.

Ställ korrekta frågor, och vänd dig i första hand till din support. Här kan du få underbar hjälp, men är du dum i huvudet och ställer korkade frågor, så får du sådana svar. Förstår du?
Citera
2017-01-29, 06:33
  #5
Medlem
constants avatar
Varför har du wifi via datorn? Är det inte din router om delar?
Citera
2017-01-29, 07:45
  #6
Medlem
kimdah2002s avatar
Du är inte uppkopplad mot ditt wifi helt enkelt.

Gå in i nätverksinställningar hantera nätverk och glöm ssid till din router
Klicka på nätverk och ssid till din router och välj anslut
var noga med att skriva in rätt lösenord, STORA, små, s1ff0r och $p€c!@|t€ck€n
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback