Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-27, 19:11
  #169
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Tycker du att det ser lovande ut när man behöver stödja på klubban var och varannan meter?
Nja....att börja från noll är alltid svårt...vi får se i kommande VM nu i Vänersborg om dom har utvecklats
Citera
2018-09-27, 19:40
  #170
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Nja....att börja från noll är alltid svårt...vi får se i kommande VM nu i Vänersborg om dom har utvecklats

Kommer du att följa laget?
Vad har du för förhoppningar?
Citera
2018-09-27, 20:07
  #171
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Kommer du att följa laget?
Vad har du för förhoppningar?
Jodå jag kommer att följa dom. Förväntningarna är att de tar sin första poäng. Förra VM fick de knapp stryk mot Slovakien: 0-2
Citera
2018-09-27, 20:10
  #172
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Jodå jag kommer att följa dom. Förväntningarna är att de tar sin första poäng. Förra VM fick de knapp stryk mot Slovakien: 0-2

Dom har iaf vunnit mot Afghanistan i en träningsmatch.
Citera
2020-05-18, 13:14
  #173
Medlem
karlsoons avatar
Någon som vet läget inför kommande VM?
Har det tillkommit några nya intressanta namn?

Cia Embertsen är väl inte kvar i laget efter hennes skandal som hon var inblandad i med mer än halva lagets spelare.
Citera
2020-06-25, 19:04
  #174
Medlem
Hur går det med det Somaliska bandylandslaget om alla får svenska medborgarskap? Kan de fortfarande representera Somalia i så fall?
Citera
2020-06-25, 23:55
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Någon som vet läget inför kommande VM?
Har det tillkommit några nya intressanta namn?

Cia Embertsen är väl inte kvar i laget efter hennes skandal som hon var inblandad i med mer än halva lagets spelare.

Brukar det vara vanligt inom Bandyn att detta händer? Har hört tidigare att det förekommer inom fotbollen med tex manlig tränare, kvinnliga utövare, och tvärtom.
Citera
2020-06-26, 03:00
  #176
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Brukar det vara vanligt inom Bandyn att detta händer? Har hört tidigare att det förekommer inom fotbollen med tex manlig tränare, kvinnliga utövare, och tvärtom.

Det händer säkert då och då.
Man känner ju till några stycken, men inga som egentligen är speciellt konstiga förutom någon kanske då.

Just med Cia var ju att det var så många och inte bara en relation eller så.

I övrigt är det inget fel på Cia.
Citera
2020-06-26, 04:16
  #177
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Det händer säkert då och då.
Man känner ju till några stycken, men inga som egentligen är speciellt konstiga förutom någon kanske då.

Just med Cia var ju att det var så många och inte bara en relation eller så.

I övrigt är det inget fel på Cia.

Detta har jag helt missat. Var hon tränare och låg med halva laget eller vad?
Citera
2020-06-26, 08:30
  #178
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opportunities
Detta har jag helt missat. Var hon tränare och låg med halva laget eller vad?

Hon är gammal konståkerska, så när hon läste om projektet i DT eller FK så hörde hon av sig och ville hjälpa till att instruera hur man åker, hon bodde i närheten och blev antagen att hjälpa till, och hon är riktigt duktig på det hon gör och en perfekt skridskolärare.

Ja det blev lite mer än bara vänskap när hon började umgås privat.
Citera
2020-06-26, 13:58
  #179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hon är gammal konståkerska, så när hon läste om projektet i DT eller FK så hörde hon av sig och ville hjälpa till att instruera hur man åker, hon bodde i närheten och blev antagen att hjälpa till, och hon är riktigt duktig på det hon gör och en perfekt skridskolärare.

Ja det blev lite mer än bara vänskap när hon började umgås privat.

Okej jag känner inte henne, men det "hände" alltså bara? Det var inte hennes agenda från start?
Citera
2020-06-27, 23:50
  #180
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Okej jag känner inte henne, men det "hände" alltså bara? Det var inte hennes agenda från start?

Folk skulle kalla henne "vurmare", men att hon skulle haft som agenda att få sig en massa knull är helt fel.

Hon ville hjälpa till för att hon först och främst tycker det är jäkligt skoj att åka skridskor och lära ut vilket hon är grym på. Sen att projektet som helhet var något helt nytt och verkade lite smågalet gjorde väl det hela än roligare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback