Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-12-21, 16:44
  #1
Awaiting Email Confirmation
Blåkrusbärs avatar
Ja? Vad säger man egentligen till mor och far om dom råkar hitta ens bong?

Det är en såndär Pet-Bong, med andra ord gjord av en petflaska

Men vad skulle du säga om dom tog upp dig till köksbordet och frågade ut dig angående den mystiska flaskan som var gömd i garderoben?

Finns det något bra att dra till med? Eller är det bara att erkänna?

Någon som har blivit tvungen att förklara sin bong någon gång?
Citera
2005-12-21, 16:45
  #2
Medlem
Du skulle ju kunna säga "ja jag såg på internet att några hade bygt en sån och undrade vad det var, sen så såg jag vidare att de faktiskt rökte narkotika i den, men jag tänkte att jag kan bygga en för skojs skull och sen köpa tobak och bara testa för jag ville se om det verkligen gick att bubbla rök genom vatten!"
Citera
2005-12-21, 16:49
  #3
Medlem
Tribe^s avatar
Säg som jag gjorde när farsan började hitta brända potatisar på mitt rum, jag vet inte vafan tror du egentligen? Bara köra på hur vågar dom ens anklaga mig för den saken dom jävlarna ilska funkar alltid bättre än vemod.
Citera
2005-12-21, 16:49
  #4
Medlem
Snövits avatar
Köp hem lite olika tobakssorter med unika smaker och lukter. Låt dem sen ligga framme så kanske du kan gå fri. Men å andra sidan har dina föräldrar själva varit unga på 70-talet så är du nog rätt busted.
Citera
2005-12-21, 16:54
  #5
Medlem
RosaBatmans avatar
Säg att det är en sån här specialbyggt PET-flaskeraket
Citera
2005-12-21, 17:00
  #6
Medlem
Erkänn så tror de dig iaf
Citera
2005-12-21, 17:03
  #7
Medlem
Tribe^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrormachine
Erkänn så tror de dig iaf

Never confess that's the rule of engagement.
Citera
2005-12-21, 17:38
  #8
Medlem
bättre att de hittar en bong än att de hittar en bongsamling och kanyler... right?
Citera
2005-12-21, 17:42
  #9
Medlem
Nemesis1s avatar
Om du får röka tobak för dina föräldrar så kan du ju säga att det var tobaksrökning bongen användes till... Om även vanliga cigaretter resulterar i indragen månadspeng och utegångsförbud vet jag dock inte om jag kan hjälpa dig...
Citera
2005-12-21, 17:43
  #10
Medlem
Du: Jag rökte heroin i den, igår!

Dem: VA!?

Du: Haha, där fick jag er allt! Jag rökte hasch.

Dem: Phuu!

Citera
2005-12-21, 17:57
  #11
Medlem
brrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien
Du: Jag rökte heroin i den, igår!

Dem: VA!?

Du: Haha, där fick jag er allt! Jag rökte hasch.

Dem: Phuu!



haha
Citera
2005-12-21, 18:05
  #12
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.alban
Du skulle ju kunna säga "ja jag såg på internet att några hade bygt en sån och undrade vad det var, sen så såg jag vidare att de faktiskt rökte narkotika i den, men jag tänkte att jag kan bygga en för skojs skull och sen köpa tobak och bara testa för jag ville se om det verkligen gick att bubbla rök genom vatten!"

Sånt där kan faktiskt vara nog korkat för att dom ska gå på det, gäller bara att man har en historia av att vara ett fint gossebarn och är otroligt blåögd.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback