Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-29, 00:50
  #13
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svarttaxin
Nej det har du inte och du har inte sett UFOs på himlen.

Ett bevis på att du inte fattar någonting om aliens är att du säger att dom är primitiva djur. För att kunna besöka oss så måste man kunna färdas utanför våra 3 dimensioner eftersom det tar hundratals ljusår att ens komma till närmaste exoplaneten. Om det finns aliens på jorden så är dom antagligen miljarder år före oss i utvecklingen.
Jag tycker precis tvärt om.
TS är en helt normal individ som har förstått vissa saker som andra inte ens anar.
Exempelvis aliens egentliga natur.
De kommer självklart inte från exoplaneter, vi människor vet ingenting om andra dimensioner.
De är inte heller speciellt långt före i den tekniska utveckligen, utan har valt en annan väg!
2017-01-29, 01:39
  #14
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Jag tycker precis tvärt om.
TS är en helt normal individ som har förstått vissa saker som andra inte ens anar.
Exempelvis aliens egentliga natur.
De kommer självklart inte från exoplaneter, vi människor vet ingenting om andra dimensioner.
De är inte heller speciellt långt före i den tekniska utveckligen, utan har valt en annan väg!

Som taget från "Stargate SG1 - 1x07 - The Nox"


Jag bävar inför den dag, då foliehattar drar en referens som INTE tagits upp av en SciFi-serie innan.
2017-01-29, 07:56
  #15
Medlem
Goatboys avatar
Vilket skämt! Självklart har du inte blivit bortförd!
2017-01-29, 13:35
  #16
Medlem
Ambelains avatar
Ugglor ...

Ugglor ska det va alltså.
Dvs om man har sett en uv, så är det ett säkert tecken på att man har blivit bortförd av en utomjording mot sin vilja.

Den framstående vetenskapsmannen Whitley Strieber har lyckats lägga fram de övertygande bevisen för detta.

Men de kriterier TS redovisade är ju bara hittepå från paranormal.se-sidan.

De äkta tecknen man ska vara uppmärksam på är följande:

- Om man känner en omotiverad rädsla för uven.
- Om en uv brukar häcka utanför ens sovrumsfönster.
- Om man brukar se uvar på sina skogspromenader.

Men det säkraste kännetecknet sägs vara detta>:

- Om en uv börjar tala till en.
2017-01-29, 15:57
  #17
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambelain
Den framstående vetenskapsmannen Whitley Strieber har lyckats lägga fram de övertygande bevisen för detta.
Streiber är författare, inte vetenskapsman. Några bevis har han aldrig framlagt vad jag vet, men han har värpt ett par läsvärda böcker.
2017-01-29, 16:46
  #18
Medlem
zBr9s avatar
Dina upplevelser av det övernaturliga kan tas här:

(FB) Vad har ni upplevt för övernaturligt / paranormalt?

Dina UFO-rapporter kan tas här:

(FB) Vad var det jag såg? - (Rapportera dina UFO-observationer här)

Vi behöver inte en tråd om varje medlems personliga upplevelser.

*tråd låst*

/moderator
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback