Citat:
Vi är alla olika, den saken är helt klar. Däremot finns det inget som säger att din måttstock är den rätta, över vilken ålder på killar och tjejer som är rätt och "lovlig" ålder. En hel del är som du och tycker att 17-18 årsåldern är för ung för både killar och tjejer och inget fel i det. Sen har vi många som tycker att det är en härlig ålder och det är rätt för dom såklart. Jag skulle aldrig bli intresserad av en 17-18årig pojke. Spelar ingen roll om han skulle se vuxen ut, han är omogen, liten i skallen och har noll livserfarenhet, oj vad kåt man blir. Näe.
Att vissa har böjelser för småflickor och småpojkar, det har vi fattat. Du behöver nog inte tala om det.
Att vissa har böjelser för småflickor och småpojkar, det har vi fattat. Du behöver nog inte tala om det.
Se bara på alla så kallade batikhäxor som slår klorna i afghanska ensamkommande killar som är unga. När jag ser dom på stan förefaller majoriteten av killarna vara i 17-19 årsåldern och många kvinnor tycker det är härligt att kunna ta sig en sådan kille som en toyboy. Naturligtvis är det helt fel att utnyttja såna killar som är i en beroendeställning men det visar på att det finns fullvuxna kvinnor som ser sin chans att få leva ut sina lustar över unga killar.
En del av oss människor är sådana att vi tänder på ungdom och så länge vi håller oss till myndighetsåldern är allting i sin ordning. Observera, jag försvarar inte alls batikhäxorna som utnyttjar ensamkommande flyktingungdomar och jag tycker verkligen att det är så fel det bara kan bli. Detta blev lite OT men det är apropå Amanda som är ungdom och föremål för diskussion här.