Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-15, 02:48
  #13
Medlem
HighwayDelights avatar
Sitter på huk i duschen och rakar sig, och sedan tvättar man sig som vanligt med någon lämplig duschréme, att detta kan vara ett så stort mysterie...
Citera
2018-08-25, 20:39
  #14
Medlem
Chansar på att det vaxar bort rövhåret, å i andra fall rakar med hyvel.
I paradise hotell fick man se när några tjejer rakade sina anus med hyvel inne på toan.
Citera
2018-08-25, 20:44
  #15
Medlem
Denoms avatar
Ja hur gör du egentligen? Luktar du alltid bajs med uppsåt?
Citera
2018-08-25, 21:45
  #16
Medlem
tjockballes avatar
Såg nyligen Deadpool 2 där två snubbar på en pickup debatterar just denna fråga.
Den ene säger att papper väl funkar bra.
Den andre överbevisar honom med ungefär dessa argument:

Tänk att du vaknar upp en morgon och har skit i ansiktet och i skägget.
Tar du då lite toalettpapper och torkar av, och smetar ut skiten, eller går du till badrummet och tvättar dig med tvål och vatten?
Citera
2018-08-26, 17:47
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjockballe
Såg nyligen Deadpool 2 där två snubbar på en pickup debatterar just denna fråga.
Den ene säger att papper väl funkar bra.
Den andre överbevisar honom med ungefär dessa argument:

Tänk att du vaknar upp en morgon och har skit i ansiktet och i skägget.
Tar du då lite toalettpapper och torkar av, och smetar ut skiten, eller går du till badrummet och tvättar dig med tvål och vatten?

...vilket genast väcker frågan, - hur JÄVLA mycket hår har ni i röven?
Jag har typ 5 strån om jag inte rakat krysset.
Citera
2018-08-27, 01:35
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Vad gör ni för att ta bort rövhåret? Hur gör ni för att hålla rent det? Hur gör ni för att undvika lukt och svett?

Jag vet många heteromän som rakar rövhåret så varför ställdes frågan enbart till bögar och kvinnor?
Citera
2018-09-03, 15:23
  #19
Medlem
Silltunnas avatar
Borde det inte egentligen vara enklast och effektivast att använda en vanlig rakapparat i röven/pungen/fittan? Man riskerar då ej skärskador eller får en massa röda prickar. Slipper hålla på att slabba med vatten och raklödder.
Citera
2018-09-03, 15:35
  #20
Avstängd
Haverisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag vet många heteromän som rakar rövhåret så varför ställdes frågan enbart till bögar och kvinnor?
Varför rakar sig heteromän i röven? Till vilken nytta? Och hur vet du det?

Jag har personligen ett hyfsat antal vänner och bekanta och jag vet inte hur de ser ut där bak. Det är inget vi diskuterar eller visar varandra. Heterosexuella män försöker i så god mån som möjligt undvika att se andra män nakna. Det är lite av grejen med att vara normal. Därför förstår jag varför TS vände sig till kvinnor om bögar för det är där intresset för egna och andras rövhål är som störst.

Ett bra sätt att hålla sig fräsch nertill är att trimma de värsta buskagen runt skaft och påse med en vanlig simpel handsax och sedan ignorera hårväxt längre bak. Därefter ser man till att hålla sig god vän med tvål och vatten. Det är fullt tillräckligt för normala människor som inte lider av degenerativa läggningar.
__________________
Senast redigerad av Haverism 2018-09-03 kl. 15:39.
Citera
2018-11-07, 17:38
  #21
Avstängd
papper och dusch sorry att göra dig besviken ..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback