2011-03-04, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Om man pissar på varandra hur långt är sedan steget till att tex skita på varandra? Är inte det också en väldigt intim (och mysig?) handling? Inbillar mig att har man gjort det ena så varför inte testa det andra?
Den stora skillnaden är ju att urin är sterilt, medan avföring innehåller massor av bakterier.
Det är ungefär som att utsättas för en chock på flera tusen volt (vilket är relativt ofarligt) och sen få för sig att utsättas för ström när man ändå är igång (vilket är livsfarligt).
Senast redigerad av Peter_18 2011-03-04 kl. 01:56.
Citera
2011-03-04, 16:06
Medlem
Tjena. Jag och min pojkvän sysslar med lite udda saker. Vi har testat på det där med wet. Det är lite förbjudet och kinky så det är ganska tändande på något vis.
Man får ju se till att det finns dusch tillänglig efteråt bara!
Senast redigerad av Pansarbrud 2011-03-04 kl. 16:11.
Citera
2011-03-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gormit
urin är det bästa medlet att överleva på en öde ö faktiskt just för att det är sterilt. dricker du saltvatten tex så kommer du snabbt och säkert att dö av uttorkning. medan du kan dricka ditt eget urin och sedan återanvända det vilket gör att du kan klara dig i flera veckor lärde mig detta på NO-lektion då jag gjorde praktik. hett tips om någon av er skulle bli skeppsbrutna!

Helt fel, urin innehåller salt och varje gång det passerar så ökar koncentrationen. På sin höjd kan du dricka det ett par tre gången innan det blir farligt. Detta under förutsättning att du inte var uttorkad när du drack det första gången.

Förövrigt är det jävligt sexigt att slicka en tjej som kissar...
Citera
2011-04-29, 20:45
Medlem
Har aldrig prövat och är ärligt talat lite tveksam, men visst, nån gång kanske man hade velat prova...
Citera
2018-04-29, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarbrud
Tjena. Jag och min pojkvän sysslar med lite udda saker. Vi har testat på det där med wet. Det är lite förbjudet och kinky så det är ganska tändande på något vis.
Man får ju se till att det finns dusch tillänglig efteråt bara!

Som de skönaste brudarna...
Citera
2018-04-29, 21:18
Medlem
Det är väldigt upphetsande att ta emot wet från en kvinna!
Speciellt om man har slickat henne till orgasm först! :-)
Citera
2018-04-29, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse1
Det är väldigt upphetsande att ta emot wet från en kvinna!
Speciellt om man har slickat henne till orgasm först! :-)

ka bara hålla med..
Citera
2018-04-29, 22:52
Medlem
Har inte testat, men jag tror inte det är min grej.... dock har jag på senare tid ibland gillat att se tjejer som kissar....*hmmm*....
Citera
2018-05-01, 17:28
Medlem
Älskar't.

Tur att man har pervers fru.
Citera
2018-05-02, 13:58
Medlem
Vilja-s avatar
Hett att bli kissad på som straff/förnedrande syfte
Citera
2018-06-25, 14:23
Medlem
Saloths avatar
Har en grej på gång.
Träffat på en tjej som vill göra det mesta för mig.
Har sagt att jag vill pissa henne i munnen och jag vill att hon ska svälja.
Hon har sagt ja till det, jag är sjukt kåt på det.
Men, nu kommer problemet, hon är verkligen inte vacker!
Hur ska man kunna genomföra grejen efter att man kommit?
Tänker så här, när jag runkar till det så kommer jag snabbt, men så fort man kommit känner man äckelkänslor.
Vill genomföra det här, känns som en gång i livet, vill inte banga p.g.a. hon är ful.
Hur ska man fixa detta?
Citera
2018-06-25, 14:35
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTek
Ja, gillar du wetsex?
Jag har tyvärr aldrig haft möjligheten att prova detta, ni som har, gillade ni det?
Vill inte göra det som straff eller förnedring.
Kräver en del förberedelser om det skall bli bra.
Det jobbigaste var att man skulle dricka så mycket innan. Ingen gillar gammal koncentrerad urin men om man dricker mycket och kissar några gånger innan blir urinen utspädd så det inte luktar eller smakar något. Bäst platsen är utomhus på sommaren på någon egen strand. Efteråt badar man bort urinen innan sexet fortsätter.
Senast redigerad av kinky_M 2018-06-25 kl. 14:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in