Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-02-02, 09:19
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad har pengar med mer död att göra?
Och vem som sitter på pengarna, det vet vi ju i princip redan, och det är kriminellanätverk och karteller.

Svartenbrant är både okunnig och ljuger så mycket han orkar.
Och han hatar när jag rättar till hans felaktigheter.

Och jag älskar när du rättar hans felaktigheter.
Citera
2017-02-02, 14:29
  #26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Det är inte mer död jag menade. Däremot finns det människor som tjänar pengar på det nuvarande systemet och det är inte bara kriminella nätverk och karteller. Man kan även dra in pengar helt vitt, helt lagligt. Tänk rättsväsendet. Svartekaptenen har själv uppgett att han jobbar som nämndeman till exempel. Han tjänar alltså på ett fortsatt förbud och tar därför till alla knep han kan för att folk inte ska vakna upp.

Det finns även folk inom läkemedelsindustrin och trä/papper för att nämna några som gärna vill behålla våra nuvarande lagar. Finns säkert inom ett par områden till.
Jo, det finns ju en del saker kopplat till förbudet och mer än rättsväsendet också.
Det är väl bara testningsindustrin som kommer vara en stor förlorare idag, resten av dom verkar ju ha för mycket att göra och skulle nog tycka det var skönt med mindre att göra tom.

Svartenbrant är antagligen bara ett troll, för såpass korkad kan man inte vara.
Citera
2017-02-02, 14:57
  #27
Medlem
Fan Klyban, du lägger ner mer tid på dessa postare som svarte än vad dom förtjänar,