Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-25, 22:48
  #1
Medlem
hej för ca 2 timmar sen tog jag heroin som är bankat med något gelatin/sockeraktigt går på subutex sen ca 4 år tillbaka tog 4mg subutex igår så behövde typ 1g horse för och känna något blev 3 fulla 2,5ml pumpar. ändå så blev jag inte märkbart påverkad

rökte en joint för 20 min sedan och blev väldigt bäng

kan det gelatin/sockeraktiga i horset ha fukkat med hjärtat typ fastnat på "väggarna"? eftersom om man inte sköt i sig lösningen när den va varm så tog de stop i pumpen


har förövrigtmkt ångest idag väldigt mycket och haft det hela dagen tog lite amfetamin igår men inte tillräckligt för att få en avtändning.

hjärtat slog väldigt hårt och kändes ansträngt samt ökade och saktade ner farten helt utan anledning när jag låg i soffan och glodde på TV
__________________
Senast redigerad av jailtimes 2017-01-25 kl. 22:52.
Citera
2017-01-26, 00:33
  #2
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jailtimes
hej för ca 2 timmar sen tog jag heroin som är bankat med något gelatin/sockeraktigt går på subutex sen ca 4 år tillbaka tog 4mg subutex igår så behövde typ 1g horse för och känna något blev 3 fulla 2,5ml pumpar. ändå så blev jag inte märkbart påverkad

rökte en joint för 20 min sedan och blev väldigt bäng

kan det gelatin/sockeraktiga i horset ha fukkat med hjärtat typ fastnat på "väggarna"? eftersom om man inte sköt i sig lösningen när den va varm så tog de stop i pumpen


har förövrigtmkt ångest idag väldigt mycket och haft det hela dagen tog lite amfetamin igår men inte tillräckligt för att få en avtändning.

hjärtat slog väldigt hårt och kändes ansträngt samt ökade och saktade ner farten helt utan anledning när jag låg i soffan och glodde på TV
Har skjutit i mig bra värre saker än gelatin/sockeraktig substans, du överlever. Det där med hjärtat kanske är hjärnspöken?
Citera
2017-01-26, 10:09
  #3
Medlem
elmerengues avatar
Att hjärtat spökar när du håller på med både amfetamin och stora doser heroin är ju inte direkt konstigt. Vila och ät och låt bli att blanda så många droger så blir det nog bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback