Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-24, 19:17
  #1
Medlem
Hej.
Har googlat länge i detta ämne men har inte fått något att fungera.
Jag försöker koppla ihop laptopen med min tv för att kunna skärmdela. Jag lyckas med att hitta tvn i guiden lägg till enhet. När jag sedan väljer min tv så kommer det upp att jag ska jämföra koden på tvn med den dom visar i guiden. Jag får inte upp någon kod på min tv men fortsätter ändå då jag är säker på att det är rätt tv. Problemet blir då att drivrutinerna för Bluetooth kring utrustning inte kan installeras eller möjligtvis saknas. Jag kan inte hitta min extra skärm på skärmupplösning som så många andra verkar göra i de flesta youtube guider.
Tvn är en Samsung smart tv serie 6.


Är det någon som har någon idé på vad jag ska göra för att få detta att funka?
Citera
2017-01-24, 19:20
  #2
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Behknot
Hej.
Har googlat länge i detta ämne men har inte fått något att fungera.
Jag försöker koppla ihop laptopen med min tv för att kunna skärmdela. Jag lyckas med att hitta tvn i guiden lägg till enhet. När jag sedan väljer min tv så kommer det upp att jag ska jämföra koden på tvn med den dom visar i guiden. Jag får inte upp någon kod på min tv men fortsätter ändå då jag är säker på att det är rätt tv. Problemet blir då att drivrutinerna för Bluetooth kring utrustning inte kan installeras eller möjligtvis saknas. Jag kan inte hitta min extra skärm på skärmupplösning som så många andra verkar göra i de flesta youtube guider.
Tvn är en Samsung smart tv serie 6.


Är det någon som har någon idé på vad jag ska göra för att få detta att funka?
ChromeCast?
Citera
2017-01-24, 19:32
  #3
Medlem
Nej det är inget jag har.
kändes som det fanns andra alternativ, att bara kunna dela skärmen via wifi/bluetooth. Fast det kanske inte funkar lika bra som chromecast?
Citera
2017-01-24, 20:33
  #4
Medlem
kabel?
Citera
2017-01-24, 21:33
  #5
Medlem
kommer antagligen sluta med det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback