Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-01-24, 19:02
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killyourself
Hur säker är du? Alla mina källor säger annat... GM ska vara M.S. Förövrigt så är det visst denna familjen som ska vara med i Sofias Änglar... Offret ska vara en Em*l Dan*elsson. Födda 2001 respektive 2002.


Det är till 100% inte denna familj som ska vara med i Sofias änglar.
Citera
2017-01-24, 21:58
  #26
Medlem
Det är E.D som är BO enligt en säker källa, han som fick en kniv i sig i alla fall.
Citera
2017-01-25, 05:06
  #27
Medlem
Kan verifiera med 100% säkerhet att E D är BO.
Citera
2017-01-25, 12:02
  #28
Medlem
Märkligt att folk inte kan låta bli att blanda sig in i pågående utredningar men jag antar att det är andra ungar som har tagit parti för någon av de två inblandade.

"Pojken som misstänks för försök till mord gjorde under tisdagen en anmälan om olaga hot.
– Han har blivit kontaktad av personer som varit hotfulla och otrevliga och jag vill betona att det är allvarligt att försöka påverka en pågående brottsutredning. Man ska tänka på att det här är en väldigt ung människa, som inte är dömd för något och själv blivit utsatt. Så här beter man sig inte, säger Joa*kim Oja vid Skelleftepolisen."


http://norran.se/nyheter/blaljus-nyh...ig-inte-748766

Låt nu polisen utreda det hela i lugn och ro.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback