Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-26, 22:49
  #193
Medlem
oshin.cantwells avatar
Citat:
Efter att ha sagt att allt ser okej ut kör han på med analsex iallafall och jag skriker aj, stopp, nej och sluta! Jag får panik då jag inser att jag inte kan ta mig loss och att han kan göra precis vad han vill med mig då jag är helt utlämnad. Han slutar efter en stund.

Vilket jävla svin. Vad heter analmarodören?

#stöttaellen
__________________
Senast redigerad av oshin.cantwell 2017-01-26 kl. 23:23.
Citera
2017-01-26, 23:47
  #194
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappytimes
Har läst texten nu!

Alltså grejen med den där ursäkten att hon njöt? Hon sa ju ändå fortfarande nej. Sex är skönt. Det är fortfarande fysiskt skönt att få kuk även om man mentalt inte vill. Kroppen reagerar på ett sätt, psyket på ett annat.
Jag vet själv när jag var med om mitt, fysiskt sett så var det väl inte så jobbigt men sen låg jag och grät, ville dö och ville därifrån. Fortfarande i chock så jag låg ju bara där. Precis som hon säger så låg hon där.

"Efter att ha sagt att allt ser okej ut kör han på med analsex iallafall och jag skriker aj, stopp, nej och sluta". Det är det där jag reagerar på. Hon skriver ju också att han slutar efter en stund, alltså inte på en gång. Spelar för mig ingen roll om det var en minut senare eller en timme senare, ber någon mig sluta eller ber jag någon sluta så bör det ju helst ske på en gång.

Det må hända att kroppen reagerar så vid vaginalt sex, men inte vid analt. Är man inte "in the mood" så går det inte och bli definitivt inte "skönt".
Citera
2017-01-27, 06:59
  #195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Det må hända att kroppen reagerar så vid vaginalt sex, men inte vid analt. Är man inte "in the mood" så går det inte och bli definitivt inte "skönt".
Kroppen och psyket fungerar inte som "Fappytimes" skriver. Under våldäkt kan kvinnor få orgasm och män våldtagna i analen kan få stånd och även utlösning. Men ingen av dem upplever det hela som skönt utan de känner sig våldtagna. Kroppen reagerar på ett sätt psyket upplever något annat.
Hon skrev att hon upplevde det hela som skönt under kvällen.

"Men han gjorde det skönt för mig i alla fall."
https://www.facebook.com/ellen.lager...49504195136174
__________________
Senast redigerad av alipo 2017-01-27 kl. 07:19.
Citera
2017-01-27, 11:54
  #196
Medlem
jävla brud hoppas hon torskar. Typisk dagens sminkorre som alltid fått vad hon vill genom att gnälla.
Citera
2017-01-30, 16:23
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alipo
(---)
Vem fan rövknullar en date under första träffen?
Fler än du tror... och även "fina flickor" kan släppa till i stjärten.

Dock, att insistera på att få penetrera den ömmande bakvägen även morgonen därpå kan nog betraktas som en smula överintresserat.
Citera
2017-03-02, 12:18
  #198
Medlem
Är det någon som vet vad som skett nu?

Har hon blivit anmäld av mannen, har hon fått problem av något slag. Då hon gjorde en enorm miss om att hänga ut en man. Som man dessutom inte vet om han verkligen våldtagit eller inte.

Hur har det gått med allt, någon som vet?
Citera
2018-02-14, 13:27
  #199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Är det någon som vet vad som skett nu?

Har hon blivit anmäld av mannen, har hon fått problem av något slag. Då hon gjorde en enorm miss om att hänga ut en man. Som man dessutom inte vet om han verkligen våldtagit eller inte.

Hur har det gått med allt, någon som vet?

Fallet diskuteras nu i följande tråd, där även namn och bild finns på den falskanmälande kvinnan: (FB) Feminist ljög om våldtäkt

Samt dom: https://minfil.org/l3I69fd4b5/Solna_...2018-02-01.pdf
Citera
2018-02-16, 13:25
  #200
Medlem
CpRekas avatar
Är enormt vanligt med tjejer som springer runt och pekar ut "våldtäktsmän". Bara jag har två tjejer som går runt och säger att jag våldtagit dem varav enas kille verkligen svalde allt hon sa med hull och hår samt skulle "lär mig en läxa"
Spöade snubben när han kom, tog hans telefon och ringde tjejen i fråga och sa "nu säger du för u helvete som det är"

Så slutade det förhållandet. Det sånna tjejer dock inte förstår är att dom förstör så jävla mycket för en så det är sjukt.
Jag skulle aldrig använda våld mot en kvinna, än mindre våldta en, men samhället väljer att tro på tjejen i fråga.
Citera
2018-02-23, 20:36
  #201
Medlem
Mr.Parakits avatar
Hur många fler därute är ofrivilligt penetrerade i analen av den utpekade mannen? Vilka har hon pratat med, tidigare flickvänner?

"Nej men det är inte okej att våldta någon heller. Och jag vet att jag inte är den enda han gjort såhär mot så jag tar mina
chanser. Blir jag anmäld så blir jag det. Jag är medveten om konsekvenserna."
Citera
2018-09-11, 05:30
  #202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Hur många fler därute är ofrivilligt penetrerade i analen av den utpekade mannen? Vilka har hon pratat med, tidigare flickvänner?

"Nej men det är inte okej att våldta någon heller. Och jag vet att jag inte är den enda han gjort såhär mot så jag tar mina
chanser. Blir jag anmäld så blir jag det. Jag är medveten om konsekvenserna."
Mycket märkligt för i förhör/i Tingsrätten säger hon att hon inte hade någon aning om att det var brottsligt över det hon gjorde.

Jag vill minnas att hon fick en massa information om att hon gjorde något kriminellt innan Facebook tog bort hennes inlägg.

https://samnytt.se/kvinna-anklagade-...-i-skadestand/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback