Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-19, 20:36
  #325
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Du med ditt mäktiga intellekt kan också klura på detta med diskussionsforum och yttrandefrihet.

Visst inget hindrar er att skriva här, men ni gör er bara löjliga när ni drar offerkort när ni får lite intellektuellt mäktigt motstånd. Moahaha
Du är ännu mer patetisk i din lilla marxistiska fittriddarkamp. Dessutom är du genomskinlig som satan.

Det blir så uppenbart att du inte är intresserad av ett diskussionsforum när du total ignorerar den fakta jag bidragit med till tråden, och dessutom ägnat tid åt att få tyst på Babianens skitssnack.

Du skiter i ämnet du är bara en patetisk SJW
Citera
2017-07-19, 21:07
  #326
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Visst inget hindrar er att skriva här, men ni gör er bara löjliga när ni drar offerkort när ni får lite intellektuellt mäktigt motstånd. Moahaha
Du är ännu mer patetisk i din lilla marxistiska fittriddarkamp. Dessutom är du genomskinlig som satan.

Det blir så uppenbart att du inte är intresserad av ett diskussionsforum när du total ignorerar den fakta jag bidragit med till tråden, och dessutom ägnat tid åt att få tyst på Babianens skitssnack.

Du skiter i ämnet du är bara en patetisk SJW
Ignorerar? Du sa inte att du ville ha en kommentar om det. Jag läste vad du skrev till Babianen och blev imponerad, nu vet du det.

Vad har jag fått för intellektuellt, mäktigt motstånd? Att jag är en kulturmarxistisk fittriddare och SJW? Eller nåt annat? Visa det tack. Du håller ju med mig i sak. Det är bara det att du stör dig på mig och det har du rätt att göra. Och jag har all rätt att ge min syn på tjatet om slappa och tajta fittor.
Citera
2017-07-22, 20:14
  #327
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Klura på den med ditt mäktiga intellekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
när ni får lite intellektuellt mäktigt motstånd. Moahaha

Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Vad har jag fått för intellektuellt, mäktigt motstånd?

Inte fan vet jag - det var du som pratade om mitt mäktiga intellekt. Jag bara drev med dig. Det torde framgått av Moahaha och

Det bästa med fiffys är att de anpassar sig, precis som ringmuskeln. Klar fördel för kvinnor.
Lite tid och hormoner bara.

Jag tycker att det är synd att det är så mycket hysch hysch om det kvinnliga könsorganet fortfarande. Även om det inte bevakas av män idag, så bevakas det istället av neurotiska kvinnor, som anser det viktigare att ingen kvinna känner sig otillräcklig än att rätt information går ut till kvinnor så de lär sig att använda sin utrustning på bästa sätt.
Summa sumarum, vi föds olika av naturen, för båda könen gäller att lära sig att hantera sin utrustning i första hand. Jag tror inget thight kvinnokön kompenserar en död fisk. Sex handlar ändå om känslor.
Vore kvinnor inte så ängsliga skulle de ha roligare. Mycket roligare.

Vad det gäller killar som pratar om slapphet, så handlar det om att så gott som alla handdjur vill vara the one, och bevakar sina honor. Om de tar på sig ansvaret att försörja stödja och beskydda så vill de ju inte investera fel såklart. Det där med beskydda har vi ju diskuterat förut. Du får jobba på din manlighet Ziaya. Så kanske du förstår andra män bättre
Citera
2017-07-22, 20:52
  #328
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Inte fan vet jag - det var du som pratade om mitt mäktiga intellekt. Jag bara drev med dig. Det torde framgått av Moahaha och

Det bästa med fiffys är att de anpassar sig, precis som ringmuskeln. Klar fördel för kvinnor.
Lite tid och hormoner bara.

Jag tycker att det är synd att det är så mycket hysch hysch om det kvinnliga könsorganet fortfarande. Även om det inte bevakas av män idag, så bevakas det istället av neurotiska kvinnor, som anser det viktigare att ingen kvinna känner sig otillräcklig än att rätt information går ut till kvinnor så de lär sig att använda sin utrustning på bästa sätt.
Summa sumarum, vi föds olika av naturen, för båda könen gäller att lära sig att hantera sin utrustning i första hand. Jag tror inget thight kvinnokön kompenserar en död fisk. Sex handlar ändå om känslor.
Vore kvinnor inte så ängsliga skulle de ha roligare. Mycket roligare.

Vad det gäller killar som pratar om slapphet, så handlar det om att så gott som alla handdjur vill vara the one, och bevakar sina honor. Om de tar på sig ansvaret att försörja stödja och beskydda så vill de ju inte investera fel såklart. Det där med beskydda har vi ju diskuterat förut. Du får jobba på din manlighet Ziaya. Så kanske du förstår andra män bättre
Fattar inte riktigt vad du vill ha sagt men om jag jobbar på min manlighet kanske jag lär mig förstå dig bättre.

Topic: Riktiga, mogna män hakar inte upp sig vid förslappade fittor. De känner inte att deras potensproblem och otillräcklighet måste gå ut över fittan och att de måste hålla liv i myten om att den blir slapp av sex i nån slags missriktad avundsjuka över att de inte får sig nåt.
Citera
2017-07-22, 20:57
  #329
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Topic: Riktiga, mogna män hakar inte upp sig vid förslappade fittor. De känner inte att deras potensproblem och otillräcklighet måste gå ut över fittan och att de måste hålla liv i myten om att den blir slapp av sex i nån slags missriktad avundsjuka över att de inte får sig nåt.

Vad får du ut av att sparka på dina bröder som ligger?
De flesta män som skriver elakheter om kvinnor är ratade, tror du inte att de vet att de är ratade, måste du gnugga det i fejan på dem?
Vad säger det om din egen manlighet?

Deras beteende går inte ut över någon fitta, eftersom de inte kommer i närheten av någon. Vad är ditt problem? Varför skulle inte män kunna tänka själva och bilda sig en egen uppfattning om kvinnors könsorgan?
__________________
Senast redigerad av Gertrud1 2017-07-22 kl. 21:29.
Citera
2017-07-24, 23:31
  #330
Medlem
Dashades avatar
Alltid måste en kvinna upplysa mannen.. Nåja. Såhär brukar jag uppleva det under förhållanden blir det definitivt mer kännbart. Nämligen penis upplevs olika stor beroende på vart jag befinner mig i menscykeln. Killar går också igenom en och bland kan de vara synk eller osynkade good luck i liggaskogen
Citera
2017-08-10, 01:25
  #331
Medlem
Ovanligt med för slapp mus men jag har ofta bett tjejer hålla handen precis vid musen så så det blir en runk och knull på samma gång funkar bra.

Däremot är jag besviken att inte fler tjejer har koll på sin fitta under akten. Ett par av de jag legat med har varit väldigt vältränade och kunde klämma så hårt så de mer eller mindre bestämde när jag fick komma. De kunde även pumpa så jag kom under säkert 30 sek helt fantastiskt .
Citera
2017-08-16, 23:02
  #332
Medlem
jag brukar göra knipövningar hela tiden. senast jag hade sex (maj 2017) så kändes skillnad jämfört med hur det brukar kännas vanligtvis. har fortsatt med knipövningar sen dess med så får väl hoppas på att jag är extra tight nästa gång det blir ligg hihi
Citera
2017-08-18, 23:53
  #333
Medlem
Självklart är det olika storlekar allt annat är ju bara flams.

Självklart kan man töja den, alla kan inte ta en Cola flaska.

Ja den går att träna upp och bli tightare. En dejt med två barn bar tightare ön de flesta 25 åringar jag träffat.
Citera
2017-08-19, 01:03
  #334
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoBandit
Självklart är det olika storlekar allt annat är ju bara flams.

Självklart kan man töja den, alla kan inte ta en Cola flaska.

Ja den går att träna upp och bli tightare. En dejt med två barn bar tightare ön de flesta 25 åringar jag träffat.
Ja, självklart kan man töja den. Tillfälligt. Den blir inte uttänjd och slapp av sex, och det är bara faktum.

Att det går att träna slidmusklerna har egentligen inte med topic att göra men ja, det
går också. Icke-träning gör dem inte slappa, om det inte handlar om en förlossning som har förslappt dem så att de behöver tränas.
Citera
2017-08-19, 18:41
  #335
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Ja, självklart kan man töja den. Tillfälligt. Den blir inte uttänjd och slapp av sex, och det är bara faktum.

Att det går att träna slidmusklerna har egentligen inte med topic att göra men ja, det
går också. Icke-träning gör dem inte slappa, om det inte handlar om en förlossning som har förslappt dem så att de behöver tränas.
Lider du av autism eller något? Du är en sån där svag feminist-hen med en 5-cm nudel till penis?
Självklart är det skillnad på äldre, yngre, oskulder och slampor i tighthet. Eftersom du frågar detta måste du vara nästintill oskuld?
Citera
2017-08-19, 21:15
  #336
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Lider du av autism eller något? Du är en sån där svag feminist-hen med en 5-cm nudel till penis?
Självklart är det skillnad på äldre, yngre, oskulder och slampor i tighthet. Eftersom du frågar detta måste du vara nästintill oskuld?
Nä du. Dina personangrepp förlöjligar bara dig. Du har just bevisat att du aldrig haft tjej som du har pökat långvarigt. För då skulle du veta att fittan inte töjs ut av mycket sex.

Eller är det på nåt magiskt vis bara "slampors" slidor som töjs ut. Kom igen när du läst på och skaffat dig erfarenhet.

Fittan är elastisk, den töjs inte ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback