Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-01-24, 23:54
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Dollarstore har märkesvaror på hygienprodukter och kostar en tredjedel mot en vanlig affär. Har även samma djurmat som andra affärer, till halva priset. Man är bara korkad om man har ett Dollarstore nära och inte handlar sådana saker där.

Men jag antar att man är trashig för att man inte vill betala mer för samma vara i en "finare" affär.

Vad gäller bråket så visst kan det vara invandrare. Men vem bryr sig liksom? Fast visst, det vore ju roligare om det var pensionärsmaffian.
Jag tycker precis tvärt om. Betalar gärna lite extra för att få handla på ställen med trevligare klientel.
Citera
2017-01-25, 00:18
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eleakim
Jag tycker precis tvärt om. Betalar gärna lite extra för att få handla på ställen med trevligare klientel.
Jo, det är väl för att slippa SDväljare som jag skulle välja bort Dollarstore. Väldigt lite invandrare i dom affärerna. Men mycket svenska bidragstagare. Dansbandsdiggare.
Citera
2017-01-25, 00:51
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitarrgurra
Jo, det är väl för att slippa SDväljare som jag skulle välja bort Dollarstore. Väldigt lite invandrare i dom affärerna. Men mycket svenska bidragstagare. Dansbandsdiggare.
Tror inte du riskerar att möta ovanligt många SD-väljare på Dollarstore. Var det inte du som påpekade att denna tråd inte handlade om Dollarstore...?
Citera
2017-01-25, 02:12
  #28
Medlem
Dollarstore är som ÖoB, sug kuk den som tror att bara blattar håller till där.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback