Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-23, 13:29
  #1
Medlem
En medlem på Reddit ställde nyligen frågan: vilka feminina grejer skulle (ni) killar göra om det var socialt accepterat? Är intresserad av vad svenska män svarar . Ös på!

Länk till den ursprungliga "undersökningen": https://www.reddit.com/r/AskReddit/c...o_if_it_wasnt/
__________________
Senast redigerad av izaros 2017-01-23 kl. 13:33.
Citera
2017-01-23, 13:46
  #2
Medlem
Antagligen ingenting då jag är man och inte osäker på min sexualitet.
Citera
2017-01-23, 14:48
  #3
Medlem
Hade nog kört på mer damparfym. Luktar bättre än herrarnas muskiga alternativ tycker jag
Citera
2017-01-23, 14:49
  #4
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusburkens
Antagligen ingenting då jag är man och inte osäker på min sexualitet.

+1 på denna. Om jag nu av någon anledning t.ex. skulle vilja betala för en manikyr, använda smink, gå på en ansiktsbehandling eller vaxa pungen så har jag inga problem med att göra det. Vad andra anser skiter jag högaktningsfullt i.

Det är bara såna som lider av någon form av dåligt självförtroende eller osäkerhet som måste konsultera sin omgivning först.
Citera
2017-01-23, 15:00
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
+1 på denna. Om jag nu av någon anledning t.ex. skulle vilja betala för en manikyr, använda smink, gå på en ansiktsbehandling eller vaxa pungen så har jag inga problem med att göra det. Vad andra anser skiter jag högaktningsfullt i.

Det är bara såna som lider av någon form av dåligt självförtroende eller osäkerhet som måste konsultera sin omgivning först.

instämmer fullständigt har exempelvis gått på ansiktsbehandling visserligen för att min flickvän har skönhets salong och jag fick det som födelsedags present.men ändå det kändes bra och jag skulle gärna göra det igen.
kan säga att riktig aloevera kräm är suveränt skönt efter rakning man blir som en barnrumpa i ansiktet
5-10år yngre.
Citera
2017-01-23, 15:04
  #6
Medlem
valter-eggons avatar
Jag skulle måla naglarna! Tycker att det är väldigt fint. Ja, jag är allvarlig.
Citera
2017-01-23, 15:42
  #7
Medlem
Jernmaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izaros
En medlem på Reddit ställde nyligen frågan: vilka feminina grejer skulle (ni) killar göra om det var socialt accepterat?
Suga kuk, helt klart!
Citera
2017-01-23, 16:50
  #8
Medlem
Kaustis avatar
Jag tror inte heller att jag har någonting sånt där typiskt "kvinnligt" som jag skulle vilja göra. Vill jag göra någonting så gör jag det. Eller i alla fall tror jag det, kommer inte ens på någonting typiskt tjejigt som jag skulle vilja prova...
Citera
2017-01-23, 16:54
  #9
Medlem
Pimpla rödvin.
Citera
2017-01-23, 16:58
  #10
Medlem
Diska.
Citera
2017-01-23, 17:20
  #11
Medlem
BaraBiffens avatar
Vill jag göra någonting så gör jag det, oavsett vad andra tycker. (Inget brottsligt såklart men ni förstår vad jag menar).

Att ha vinkväll och prata känslor skulle jag göra i högre utsträckning om även mina killkompisar ville göra det.
Citera
2017-01-23, 17:27
  #12
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Bete mig som ett irrationellt psykfall och skylla alla mina problem på låtsasfigurer, ex patriarkatet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback