Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-22, 22:03
  #1
Medlem
Fick den här tråden slängd + blev varnad för off topic av moderatorn TheLucky.

(FB) Starbucks-anställd hånade kund och blev avskedad

Tråden fungerade och alla var schyssta i sina inlägg så jag undrar hur han resonerar. Om den låg fel så flyttar man väl fan på den, man skickar inte bara skiten i papperskorgen.
2017-01-22, 22:10
  #2
Medlem
Nicke08s avatar
Jvla översittarfasoner.
Märkligt agerat måste man säga.
2017-01-22, 22:11
  #3
Medlem
Sannerligen.
2017-01-22, 22:11
  #4
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honva
Fick den här tråden slängd + blev varnad för off topic av moderatorn TheLucky.

(FB) Starbucks-anställd hånade kund och blev avskedad

Tråden fungerade och alla var schyssta i sina inlägg så jag undrar hur han resonerar. Om den låg fel så flyttar man väl fan på den, man skickar inte bara skiten i papperskorgen.

Att starta en tråd med en länk och ordet överdrivet är en usel trådstart.

Sedan så ska du kontakta moderatorn först och sedan admin innan du startar en tråd här om du vill slippa eventuella frler varningar. Se (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
2017-01-22, 22:12
  #5
Medlem
Mest troligt för undermålig trådstart. Du ska inte behöva klicka dig vidare för att få ett skapligt hum om vad som ska diskuteras.
2017-01-22, 22:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Att starta en tråd med en länk och ordet överdrivet är en usel trådstart

Fattar inte att FB är så otroligt bajsnödigt när det gäller sånt här, har märkt det förr, ett länk-tryck bort så har du det du behöver veta. Hur svårt kan det vara.
2017-01-22, 22:18
  #7
Moderator
Tinuviels avatar
Som vanligt gäller att man följer rutinerna innan man startar en tråd:
(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

Lås på. När TS följt rutinerna kan TS kontakta valfri moderator i forumdelen så låses tråden upp.

// mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback