Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-22, 11:55
  #1
Medlem
nerdnerds avatar
Var det verkligen detta som menades med allt tjafs om NWO

https://www.google.se/amp/s/amp.busi...ndroid-samsung

France's far-right leader Marine Le Pen has hailed Donald Trump's US election triumph and Brexit as part of a new world order.

In a contentious pre-recorded interview with the BBC's "Andrew Marr Show," the French National Front leader reiterated her support for Britain leaving the EU. She added that Trump's victory on Tuesday is an "additional stone in the building of a new world destined to replace the old one."
Citera
2017-01-22, 16:01
  #2
Avstängd
Mortdecais avatar
Detta är The NEW New World Order.
Citera
2017-01-22, 17:47
  #3
Medlem
Maktjudarna darrar.

Det är en ny världsordning nu.
Citera
2017-01-23, 15:44
  #4
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortdecai
Detta är The NEW New World Order.

Fast sanningen är nog bara att "new world order" bara är en formulering även denna gång, precis som första gången när foliehattar gjorde en grej om NWO som någon sorts konspiration.
Citera
2017-01-23, 16:32
  #5
Avstängd
Mortdecais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Fast sanningen är nog bara att "new world order" bara är en formulering även denna gång, precis som första gången när foliehattar gjorde en grej om NWO som någon sorts konspiration.

Jag tror på den konspirationen. Bilderberggruppens blotta existens tycker jag är bevis nog.
Citera
2017-01-23, 16:37
  #6
Avstängd
89Spartans avatar
Jag brottas med det här dagligen nu...stemhård trumpsupporter sen dag ett han ställde upp
....men efter aipac talet förstördes min verklighetsbild....han slickar verköigen röv på rothchiöd judarna...jag hoppas ibland att han gör det med flit.
Spelar med liksom..men den andra sidan av mig säger att han är en del av hela spelet.
Citera
2017-03-23, 18:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Jag brottas med det här dagligen nu...stemhård trumpsupporter sen dag ett han ställde upp
....men efter aipac talet förstördes min verklighetsbild....han slickar verköigen röv på rothchiöd judarna...jag hoppas ibland att han gör det med flit.
Spelar med liksom..men den andra sidan av mig säger att han är en del av hela spelet.

Precis som jag har börjat känna. Nu känns det som att man ville för mycket av den nya presidenten. Vägrade att se nackdelarna.
Son till en av de främsta affärsmännen, liksom själv lika framgångsrik. Han känner de allra flesta i elit-stratosfären. Hade han varit det minsta problem för eliten så hade de rimligtvis plockat honom. Börjar tro att deras flera hundra åriga show fortsätter som vanligt. Det är för otroligt att han inte skulle vara med i det stora globala spelet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback