Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-21, 20:27
  #1
Medlem
Ja vad har ni för syn på blattetjejer?
Menar då tjejer som är födda i Sverige men som ursprungligen har andra rötter, är välutbildad och har både utseendet+personligheten. Är ni rädda för att inleda ett förhållande med tex en muslimsk tjej trots att ni verkligen klickar ihop? Skrämmer man iväg er om man inte är den typen som festar/super 24/7 och inte ligger runt?
Alla killar oavsett ursprung får gärna besvara frågan.
/ blattetjej, 24år.
Citera
2017-01-21, 20:31
  #2
Avstängd
Halloween2s avatar
Svårt det där, är de inte ett tält de går runt i är de väldigt ''manliga'' och beter sig exakt som förorts blatten.

Ser väldigt bra ut (de från balkan) men helvete vad blattetjejer rasar efter de blir 30.
Citera
2017-01-21, 20:31
  #3
Medlem
Anti-WOGs avatar
Detspelar ingen roll vart du kommer ifrån, utbildning etc etc. Bara det där att du är muslim gör att du är lika attraktiv som en påse hundskit...
Citera
2017-01-21, 20:32
  #4
Medlem
ZcD475s avatar
Generellt är jag emot rasblandning. Iaf så länge risken finns att vita personer blir en minoritet och vår existens är hotad, men nog om detta.
Personligen skulle jag hellre vara tillsammans med någon som inte festar/super/ligger runt.
Och om hon är blatte med ett vackert yttre och fin personlighet skulle jag kunna vara tillsammans med henne, trots min "rasism". Gärna att hon är född i Sverige också, och helst inte muslim.
Välutbildad kristen/icke-troende syrier med fin personlighet? Kanske.
__________________
Senast redigerad av ZcD475 2017-01-21 kl. 20:35.
Citera
2017-01-21, 20:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Svårt det där, är de inte ett tält de går runt i är de väldigt ''manliga'' och beter sig exakt som förorts blatten.

Ser väldigt bra ut (de från balkan) men helvete vad blattetjejer rasar efter de blir 30.


Så du menar att blattetjejer åldras fortare än svenska tjejer? Snarare tvärtom
Citera
2017-01-21, 20:32
  #6
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanessa24
Ja vad har ni för syn på blattetjejer?
Menar då tjejer som är födda i Sverige men som ursprungligen har andra rötter, är välutbildad och har både utseendet+personligheten. Är ni rädda för att inleda ett förhållande med tex en muslimsk tjej trots att ni verkligen klickar ihop? Skrämmer man iväg er om man inte är den typen som festar/super 24/7 och inte ligger runt?
Alla killar oavsett ursprung får gärna besvara frågan.
/ blattetjej, 24år.


Har man synen att utländska flickor lever i en värld som kretsar kring heder och starka släktband, så kan man lätt bli orolig över att inte passa in och att skapa problem.


Men om flickan snabbt kan motbevisa detta så är väl ingen gladare än din respektive.
Citera
2017-01-21, 20:33
  #7
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanessa24
Ja vad har ni för syn på blattetjejer?
Menar då tjejer som är födda i Sverige men som ursprungligen har andra rötter, är välutbildad och har både utseendet+personligheten. Är ni rädda för att inleda ett förhållande med tex en muslimsk tjej trots att ni verkligen klickar ihop? Skrämmer man iväg er om man inte är den typen som festar/super 24/7 och inte ligger runt?
Alla killar oavsett ursprung får gärna besvara frågan.
/ blattetjej, 24år.

Muslimer går bort direkt, skulle aldrig kunna umgås med den typen av efterblivenhet. Jag skulle inte kunna hålla käften och det skulle vara en evig debatt hemma om varför hon dyrkar en krigsherre och pedofil.
Citera
2017-01-21, 20:35
  #8
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanessa24
Så du menar att blattetjejer åldras fortare än svenska tjejer? Snarare tvärtom


Svenska kvinnor i 35-45års åldern ser hundra gånger bättre ut. Varenda mena (tex) går ju runt i hyckle och böjd rygg. Ser 20 år äldre ut. usha
Citera
2017-01-21, 20:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Detspelar ingen roll vart du kommer ifrån, utbildning etc etc. Bara det där att du är muslim gör att du är lika attraktiv som en påse hundskit...

Visst dock ser man ändå inte vart jag härstammar ifrån därav kan man inte se att jag är "muslim" heller. Dock är det inget jag skäms för heller, kmr ändå inte vara intresserad av ngn som har fördomar mot mig/ mitt ursprung.
Citera
2017-01-21, 20:37
  #10
Medlem
BigFatCones avatar
Jag har inget emot kvinnor med rötter i andra kulturer så sett. Däremot så skulle jag nog inte bli ihop med en muslimsk tjej. Inte för att hon är muslim utan för att hon uppenbarligen är religiös. Jag skulle förmodligen inte heller bli ihop med en katolik heller. Eller en vanlig protestant. Eller något som säger sig ha en aktiv gudstro.
Citera
2017-01-21, 20:39
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Svenska kvinnor i 35-45års åldern ser hundra gånger bättre ut. Varenda mena (tex) går ju runt i hyckle och böjd rygg. Ser 20 år äldre ut. usha

Smaksak givetvis. Har många svenska tjejkompisar som är i min ålder men som ser minst 5år äldre ut än mig, detta pga mkt alkohol +solande så kan nog inte hålla med dig.
Citera
2017-01-21, 20:42
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Muslimer går bort direkt, skulle aldrig kunna umgås med den typen av efterblivenhet. Jag skulle inte kunna hålla käften och det skulle vara en evig debatt hemma om varför hon dyrkar en krigsherre och pedofil.


Fördomar,fördomar och återigen fördomar. Hade varit intressant att få höra vad andra icke-svenskar tycker om detta då ni svenska män generellt endast lever med fördomar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback