Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-23, 13:22
  #13
Medlem
Haha, fick mig ett gott skratt av era svar

Det funkade med våld och hårdrock, tack för svar.
Citera
2017-01-23, 13:32
  #14
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsktortyr
Haha, fick mig ett gott skratt av era svar

Det funkade med våld och hårdrock, tack för svar.

Gött. En portion bestämdhet var säkert inblandad också antar jag?

Gör om proceduren ett par gånger med detsamma så att delarna s.a.s. "nöts ihop". Se även till att tjejen själv klarar av hela proceduren!
Citera
2017-01-23, 16:58
  #15
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
Vet inte hur bössan ser ut.. men att torrklicka påverkar inte framstocken.. det borde man förstå om man äger ett vapen.

Det påverkar ju inte framstocken per se, men torrklickar du bössan måste man spänna slagfjädrarna för att få på framstocken, vilket kräver mer våld än man kanske vill bruka som nybliven ägare till en bössa.
Citera
2017-01-23, 17:59
  #16
Medlem
Hårdrock och milt våld fungerar på 98,3% av allt.

Resterande 1,7% kräver hårdrock och icke milt våld.


Kul att det löste sig!
Citera
2017-01-23, 20:34
  #17
Medlem
hogerspokets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsktortyr
Haha, fick mig ett gott skratt av era svar

Det funkade med våld och hårdrock, tack för svar.

Gummiklubban då?

Faktum är att jag en gång i tidernas begynnelse var tvungen att 'laga' en splitter ny, ej insliten, mossbergpump åt en kompis, med just en gummiklubba. Minns inte om någon hårdrock var involverad. Våldsamt var det iaf.

True story.
Citera
2017-01-26, 20:25
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hogerspoket
Gummiklubban då?

Faktum är att jag en gång i tidernas begynnelse var tvungen att 'laga' en splitter ny, ej insliten, mossbergpump åt en kompis, med just en gummiklubba. Minns inte om någon hårdrock var involverad. Våldsamt var det iaf.

True story.

Jag hade en remington kulpump ett tag

tämligen rolig bössa, och ska man ha en repeter till drevjakt så är den faktiskt inte dum alls.

Men den var väldigt kinkig med ammo, jaktmatch och hemladdat gick bra, typ all jakt ammo så fastnade pumpen.

med selleri och bacon fick jag drämma kolven i backen med båda händerna på pumpen

efter det skottet skrotade jag bössan
Citera
2017-01-26, 21:37
  #19
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WladCorn
Jag hade en remington kulpump ett tag

tämligen rolig bössa, och ska man ha en repeter till drevjakt så är den faktiskt inte dum alls.

Men den var väldigt kinkig med ammo, jaktmatch och hemladdat gick bra, typ all jakt ammo så fastnade pumpen.

med selleri och bacon fick jag drämma kolven i backen med båda händerna på pumpen

efter det skottet skrotade jag bössan

Schlecht und billig kallar vi den i Tyskland
Citera
2017-01-27, 21:07
  #20
Medlem
helt sjukt att det får säljas

sett sprillans nya bössor som inte kunnat kamra dem.
bössor som i övrigt skjuter tätt sprider som en hagelbössa med skiten

gubbjävlar med halvautomater som oljar in skotten för att det ska funka

alltså jag kan fatta om man köper billig surplus plugg och det inte funkar 100procent men nytillverkad ammo?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback