Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-21, 12:52
  #1
Avstängd
Någon som vet vad felet är med ansiktet på snubben i denna bild?:

http://se.ufc.com/fighter/Anthony-Pettis

Hans ansikte ser väldigt konstigt ut. Han ser ut att ha en bula på vänstra kind? Och hans huvud/ansikte är osymmetriskt(ena halvan ser inte ut som den andra halvan). Någon som vet varför vissa får sådana ansikten? vad beror det på?

Hoppas ni förstår vad jag menar.
Citera
2017-01-21, 12:56
  #2
Avstängd
Han kanske har fått stryk?
Citera
2017-01-21, 12:58
  #3
Medlem
Pescasss avatar
ser ut som munnen sitter på sniskan.
Citera
2017-01-21, 12:59
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningssagare
Han kanske har fått stryk?

Har inget med stryk att göra. Har en vän som har samma sak,utan att någonsin hamnat i någon fight. Så det kan inte bero på det. Därför jag är nyfiken om varför vissa får sådana ansikten,vad det kan bero på?
Citera
2017-01-21, 13:02
  #5
Medlem
Han är lite osymetrisk, inget fel med det? eller missar jag något här? Jag är också jäkligt osymetrisk, vissa är helt enkelt bara så. Inget fel direkt.
Citera
2017-01-21, 13:03
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HomeStone
Har inget med stryk att göra. Har en vän som har samma sak,utan att någonsin hamnat i någon fight. Så det kan inte bero på det. Därför jag är nyfiken om varför vissa får sådana ansikten,vad det kan bero på?
Gener. Alla människor har osymetriska ansikten i viss grad, vissa i högre grad än andra.
Citera
2017-01-21, 13:07
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Han är lite osymetrisk, inget fel med det? eller missar jag något här? Jag är också jäkligt osymetrisk, vissa är helt enkelt bara så. Inget fel direkt.

Aha okej så det är bara så alltså att vissa är lite osymmetriska? Att man födds så bara?
Citera
2017-01-21, 13:09
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomeStone
Aha okej så det är bara så alltså att vissa är lite osymmetriska? Att man födds så bara?

Jag och många andra gjorde det iallafall, hurvida han gjorde det eller om det är något han drabbats av på senare tid kan jag givetvis inte veta säkert
Citera
2017-01-21, 13:24
  #9
Medlem
Philmans avatar
Spegelvände hans halva ansikte i photoshop för att göra de symmetriskt.

http://imgur.com/a/XUI62
Citera
2017-01-21, 15:56
  #10
Medlem
Du undrar varför snubben har deformerat ansikte och länkar till en fighting-sida?
Citera
2017-01-21, 16:06
  #11
Medlem
Lillamig72s avatar
Han har väl gömt tuggummit på den sidan när bilden togs 😊
Citera
2017-05-09, 09:00
  #12
Awaiting Email Confirmation
Inavel.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback