Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-01-21, 23:15
  #61
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Skilj på musik och övrig sympati, musik förenar, det betyder ingenting farligt. Det handlar bara om känslor och identitet

En osäker 15 årig tjej drivs av just känslor och sökandet av "identitet" ..


Som erfaren "nazist" kan jag meddela att vi fått med oss många just unga, som osäkra söker sig framåt, hittar musiken och tar det först inte på allvar, men sedan, efter lite motivation, går de med helhjärtat i kampen. Stor skillnad dock, då vi kämpar för något bra medans islamister är vidriga avskum
Citera
2017-01-22, 08:23
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borntofun
Hon är 15 år och umgås med en flykting och börjar lyssna på ISIS kampsånger och lägger ut bilder på ISIS krigare och kvinnor som slåss för ISIS.
Hon är en upprorisk 15 åring med grov ADHD . Den här flyktingkillen förser henne med Tramadol.
Hon säger bara att musiken är bra, inget annat.
Jag vet detta för att jag har henne på snapshat under anonymt namn.
Vi är svenskar.
Man vill ju så gärna tro henne men blir ändå lite orolig.
Det kan ju vara så att hon vill ha uppmärksamhet bara med.
//Btf

Slutar med lite isis kuk nere i Syrien där vi får sen betala miljoner för att få tillbaks henne
Citera
2017-01-22, 09:58
  #63
Medlem
generalconcretes avatar
Bara jag som undrar hur flyktingen får tag på tramadol?
Citera
2017-01-22, 10:13
  #64
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalconcrete
Bara jag som undrar hur flyktingen får tag på tramadol?
Vid en flyktingförläggning nära mej så drogas det för fullt, de har släktingar som redan bor här, som förser dem med droger. Och myndigheterna blundar, eller vet inte ett skit om det. Föreståndaren på anläggningen är själv flykting. Pengar pengar!

Ett exempel på hur illa det kan gå, denna flicka är ett otacksamt jävla ADHD-as som borde låsas in:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23492291.ab

Jag såg en dokumentär om detta som gick i två delar på SVT!
__________________
Senast redigerad av Avva66 2017-01-22 kl. 10:22.
Citera
2017-01-22, 10:25
  #65
Medlem
Ja, du borde kontakta BUP så hon får hjälp, annars rymmer hon väl till något krigsland och blir såld som sexslav.
Vill du ha kvar din dotter levande, så kontakta BUP eller sociala.
Citera
2017-01-22, 14:45
  #66
Medlem
Sinraths avatar
Hur övertygar man sin dotter om att det man gör gällande TS situation är för hennes eget bästa? Att hota/skälla ut/nita flyktingen gör väl inget annat än får det att se ut som att DU är det stora hotet som bara vill förstöra hennes vänskap och umgänge? Har man grov ADHD kan det dessutom vara svårt att få "vanliga" vänner så detta blir ju i hennes ögon förälderns försök att isolera henne från sociala kretsar.

Jag anser att dom flesta har rätt här, något behöver göras men risken finns att man knuffar dom ännu djupare i föraktet av auktoritet (föräldrarna, samhället, lagen, landet) vilket är närmare vad ISIS är ute efter hos folk att rekrytera.
Citera
2017-01-22, 19:04
  #67
Medlem
Överliggarens avatar
Flashbacks största troll är igång igen. Kul!

"Jag har en dotter som..."
Citera
2017-01-22, 20:21
  #68
Medlem
kitschis avatar
Shit vad mycket elaka svar. Göm hennes pass är ett tips jag kan ge.
Citera
2017-02-03, 11:05
  #69
Medlem
Thraxxs avatar
Stryk är enda lösningen! Det fick jag lära mig när jag växte upp blev misshandlad titt som tätt men efter sisådär en 100 st knytnäves slag mot ansiktet så lär man sig disciplin snabbt.

Ta in henne på rummet slå henne gul och blå och spela upp Hitler tal och spel upp tyska marschsånger för henne fasttejpad i en stol 24/7 så hon blir riktigt indoktrinerad!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback