Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-20, 22:26
  #2173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Blir mörkrädd över hur lågintelligent Haidar är. Det går i ultrarapid hastighet när han för samtalet och innehållet är inte mycket att hurra för.

Vet inte varför men jag stör mig när Haidar spänner sina körsbär till manboobs i synken som vältränade killar kan göra ibland.
Är det bara jag som lagt märke till detta?

https://postimg.org/image/cloqnwq7p/
Mm. Har sett samma. Är chockad över att många tycker han är snygg. Ser ut som en dumsmörig pojke.
Citera
2020-02-20, 22:30
  #2174
Medlem
Och Gabriela... alltså vilken plastikopererad persisk padda! Hon är 20 men ser ut som minst 40.
Citera
2020-02-20, 22:32
  #2175
Medlem
Smail däremot... Vilken snygging!
Citera
2020-02-21, 01:43
  #2176
Medlem
Haidar är vidrig. Emotionellt störd. Jag har aldrig sett nån som sysslar så mycket med projektioner.
Citera
2023-04-24, 01:30
  #2177
Medlem
Kom av någon anledning att tänka på Sabina Tranberg som medverkade i denna säsong. Väldigt attraktiv tjej enligt min mening men hon har kastat bort sin Instagram där det antagligen fanns bilder och den säsongen hon var med i finns inte tillgänglig längre på Pluto TV.

Hon jobbar enligt uppgift som warehouse coordinator / team leader på Axalta i Göteborg. Verkar som att hon vill klippa med tidigare reality-karriären.

Ingen som råkar ha något sparat med henne?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback