Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-22, 09:33
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkefar
En tanke, vad tror du om att köra deca ihop med EQ? Kanske blir lite samma som med testo-c?
Ex
Deca 250 e7d
300 EQ e7d


vet inte om det här är ett hån emot mig för vad jag frågade i nybörjar tråden för några månader sen eller om det är ett seriöst förslag..

om det är ett hån så säger det mer om dig än om mig

annars så lekte jag med den tanken för som sagt några månader sen men blev snabbt tillrättavisad och folk påstod att jag var helt jävla idiotisk och att jag inte visste ett skit om roids, att det var mitt första stick mm. det slängdes en hel del skit fram och tillbaka så det verkar vara en jävligt dum idé..
Citera
2017-03-22, 10:00
  #14
Medlem
starkefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
vet inte om det här är ett hån emot mig för vad jag frågade i nybörjar tråden för några månader sen eller om det är ett seriöst förslag..

om det är ett hån så säger det mer om dig än om mig

annars så lekte jag med den tanken för som sagt några månader sen men blev snabbt tillrättavisad och folk påstod att jag var helt jävla idiotisk och att jag inte visste ett skit om roids, att det var mitt första stick mm. det slängdes en hel del skit fram och tillbaka så det verkar vara en jävligt dum idé..

Nej jag är helt seriös. EQ var ett bra förslag då jag tänker att det ger bättre uthållighet och testo är ju en bra grund som du föreslog. Behöver ju både styrka och uthållighet. Rent spontant tänker jag att deca kan ge liknande effekt som testo-c för styrka men samtidigt som det kanske är ännu lite bättre anpassat för explosivitet den styrka som krävs för crossfit alternativ även kampsport som jag vart fundersam på. Tänker mej att crossfit och kampsport är lika när man ska hitta en lämplig kur. Styrka, explosivitet och uthållighet. Känns som din tanke med en stabil grund av något prepp och typ EQ för att toppa och ge uthållighet.

Så helt seriös
Citera
2017-03-22, 10:01
  #15
Medlem
starkefars avatar
Hjärtat är ju också en faktor när det gäller den typen av pulshöjande idrotter.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback