Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-01-20, 12:47
  #1
Medlem
Kön: Tjej
Ålder då: Var 16 år då.
Ålder nu: Snart 18.
Vikt: 50-53 (väger samma nu som då.)
Tidigare erfarenheter då: Thc, extacy, amfetamin, metamfetamin.
LSD: Alice in wonderland hette de. De skulle tydligen va riktigt bra. 300-400 UG.

Tjao, detta är min första tripp report och som ni ser så är det 2 år sen händelsen var, men detta är en tripp som jag ALDRIG kommer att glömma och bara måste berätta om! Hoppas den är duglig.

Jag var på en liten liten festival utanför Växjö, en hippie festival kan man väl säga. Inte många som vet om den, bara de som röker osv. Men iallafall, jag var där med mitt ex och typ 5 polare till, vi chillade och rökte hela dagen, väntade på att det skulle bli mörkt så att vi kunde käka våra lappar.
Tillslut blev det mörkare och vi tog en var (förutom mitt ex som tog en halv). Det gick en och en halv timme och de andra började känna av, jag kände ingenting.. (Men sen kanske jag ska lägga till att jag visste inte ens att man skulle trippa, jag trodde det skulle kännas som extacy) Så jag tog en halv lapp till, 30 min senare började det hända saker alltså! Vi satt i ett stort indian tält och lyssnade på sphongle, jag blev så fucked i det tältet så jag vågade inte blunda och jag klarade inte längre av att sitta där och lyssna på sphongle haha.

Vi gick till elden och satt runt den, jag kollade på människor och jag trodde de gjorde konstiga miner, för ansiktet rörde på sig liksom. Jag skrattade för mig själv och funderade på vafan de hade tagit. Sen kom jag på att det är fan jag som har tagit nåt och då frågade mitt ex om vi kunde gå till tälten för det va så jävla fucked up att vara nära människor. Vi började gå dit, vi gick igenom hela festivalen fram kom vi till åkern, det började kicka in riktigt nice. Vi gick där och jag såg gräset på åkern växa och bli längre än mig, vi skrattade så mycket att vi grät båda två medans vi gick på den där åkern med massa random människor bakom och framför oss, jag kände att jag ville va en fisk och började simma med händerna, och jag sa högt till mitt ex att jag ville vara en fisk och fortsatte att as garva, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.

Vi kom fram till tälten och satte oss i ett av våra polares tält, det började kännas mer och mer och mitt ex sa att han älskade mig för första gången, det blev som texter i min kropp som det stod jag älskar dig på och de flög runt och runt i mitt huvud och jag sa att det där va way to much just nu och bara kollade runt om kring mig haha. Vi skulle gå tillbaka till festivalen, det va inte lika kul att gå på åkern denna gången för jag trodde att jag skulle ramla ner i vatten om jag inte gick rakt, var rädd och osäker som fan men när vi var på plats så var allt bra. Nu har det gått ungefär 5 timmar, vi kan säga att klockan är ca 03:00. Vi gick runt lite på festivalen och det blev bara mer och mer, till slut kändes det som att det inte kunde bli mer, fast det kunde det. Jag hade en obeskrivligt konstig känsla i magen, jag föreslog att vi skulle gå till bilen, vi gick till bilen. Rökte en spliff bara, satt där i ca 1 timme kanske (04:00) och tiden gick så söligt, jag hade ingen tidsuppfattning över huvudtaget. Men tillslut gick vi tillbaka till festivalen, va där. Random människor hälsade på mig och var trevliga, vi rökte mer spligg och jag har ingen aning om jag såg dum i huvudet ut, eller bara kände så. Men på LSD så tror man att folk märker det så mycket mer än va de faktiskt gör.

Klockan blev 06:00, vi gick tillbaka till bilen. Jag trippade fortfarande sönder medan mitt ex inte trippade lika mycket längre pga att han tog en halv och jag tog en och en halv. Vi satte oss i bilen och skulle rulla en spliff, spliffen blev kvar och vi insåg att vi inte hade nån tändare. Bakom våran bil stod två snubbar med en husvagn och hade en jävla bar utanför så de blandade drinkar till varann, så mitt ex går ut och frågar om tändare, men han kommer tillbaka utan tändare och säger istället att jag ska komma dit. Vi sitter i deras upplåst bara soffa, har en filt på oss och röker vår spliff. Jag hade ingen aning om vad de andra två pratade om, jag vet inte än idag om de fuckade med mitt huvud eller om jag bara var så borta. Det är så svårt att förstå folk som inte är trippade när man själv är trippad. Det började bli ljusare och ljusare och klockan va 08:00, gräset va så obeskrivligt grönt, solen va så stark och himlen va så jävla blå. ALLT såg så tecknat ut och jag bokstavligen njöt så mycket av att se dessa starka färger!

Nu är klockan 09:00 och mitt ex känner ingenting längre, men jag trippar fortfarande som fan och älskar färgerna, vi förstod inte varandra längre då jag fortfarande trippade men inte han. Vi fick för oss att åka tillbaka till honom nu, han bor ungefär 8-9 mil där ifrån, så vi sätter oss i bilen och kör iväg. Jag skulle kolla gpsen, men så borta jag var så åkte vi runt i en cirkel mitt i skogen 4 gånger för att jag såg inte hur gpsen funkade Men tillslut kommer vi iväg, jag kollar på mig själv i backspegeln och ser inte mitt ansikte för det hackar så mycket, himlen ser tecknad ut och som att det är nån som målat färgerna med pensel. Ca 2 mil innan vi är framme, gissa vad som händer? Jo vi krockar med en stor fet jävla älg. Mitt ex sa ''vi måste ringa polisen'', I framsätet sitter jag helt borta och frågar varför vi måste ringa polisen när det var deras fel att vi krockade. Han undrade vad jag menade med deras fel, och jag förklarade för honom att jag trodde det var ett ufo. Han ringde polisen, blablabla. Sen kom de dit. De sa att det är över 14 personer som krockat med en älg på just denna vägen på 1 vecka. De kollade igenom bilen, mitt ex låg på marken för att han hade ont i nacken och självklart jag som va mest fucked skulle stå och prata med polisen. Han frågade om jag hade tagit något narkotika, jag svarade med frågan ''Menar du cigg och sånt då eller?''
Självklart menade han ju inte det och jag sa att vi hade rökt båda två, vi satte oss i ambulansen, allting rörde på sig. Vi kom fram till sjukhuset och jag va tvungen att gå på toa, så jag frågade vart toan var sen gick jag. När jag kom fram till en korridor så såg det ut som att det var typ 40 dörrar och 100 meter lång korridor, jag går in på toan och kollar mig själv i spegeln, jag ser knappt mig själv. Tar av mig byxorna och häller ut all glas från bilrutan. Plötsligt började jag tro att jag hade svalt glas och mina lungor hade spruckit för jag kände plötsligt att jag kunde andas bättre.
Efter det gick vi till blodprovs tagningen, vi båda fick göra blodprov och jag fattade ingenting, de stack mig 8 gånger och spräckte 2 blodkärl, jävligt kul när man är trippad. Härligt som fan.

Mitt ex skulle röntga nacken för att han hade ont, men han bara slet av sig nackkragen och vi gick där ifrån och ringde en taxi haha. Det var kanske 12 timmar in i trippen och det hade lugnat ner sig lite för mig nu, men saker rörde sig fortfarande. Vi satt utanför och väntade på en taxi, vi rullade en spliff sålänge sen kom den. Vi kom hem till han och fick för oss att bada, och det var nog det sjukaste jag gjort trippad, jag kunde inte va i vattnet jag fuckade ur haha. 14 timmar in i trippen la vi oss i sängen för att sova, jag trippade fortfarande men ännu mindre än innan. Och där somnade vi. Och vi torskade bara på thc båda två, de fattade inte att de stora pupillerna var nåt annat, så korkade! That was my fucked up story!
__________________
Senast redigerad av takelsdandteleport 2017-01-20 kl. 12:53.
Citera
2017-01-20, 15:30
  #2
Medlem
Jävligt bra och detaljrik tripprapport, jag käkade LSD för ett par dagar sen, men blev mest troligt blåst för jag kommer inte ihåg ett skit och fick ett stort sår i pannan, livet leker 😂
Citera
2017-01-21, 22:06
  #3
Medlem
Haha fan va drygt att du blev blåst, testa riktig lsd nån gång, du kommer ej ångra dig! 🤙🏽
Citera
2017-06-04, 09:30
  #4
Medlem
Fett bra rapport, tyckte du hanterade situationen väldigt bra med tanke på omständigheterna. Vet själv inte om jag hade klarat av att prata med polis under en tripp.

4.5/5
Citera
2017-07-17, 14:35
  #5
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takelsdandteleport
Haha fan va drygt att du blev blåst, testa riktig lsd nån gång, du kommer ej ångra dig! 🤙🏽
Jag tror det var LSD men kanske av dålig konsistens/kvalitet
Citera
2017-07-17, 14:36
  #6
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil-Baba
Fett bra rapport, tyckte du hanterade situationen väldigt bra med tanke på omständigheterna. Vet själv inte om jag hade klarat av att prata med polis under en tripp.

4.5/5
Pratade dock inte som tur var gick undan hastigt men snyggt och väntade ut poliserna för att dom skulle tanka på Statoil just då. Efter poliserna stack gick jag in och köpte min tändare Tack förresten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback