Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-03, 17:58
  #37
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Hade aldrig varit tillsammans med någon som var väldigt anti droger. Och det handlar inte ens bara om droger isf, det handlar om hur olika syn på livet vi hade haft om hon hade varit anti. Hade aldrig funkat
Citera
2017-03-15, 11:57
  #38
Avstängd
Inte alls, om jag röker röker jag med henne. Skulle kännas patetiskt och sitta å smyga med något för sin bättre hälft.
Eller vad tycker du?
Citera
2017-03-27, 14:26
  #39
Medlem
Puffpazzs avatar
Bara att slänga fram gräset och rulla en riktig jävla gås Förr eller senare kommer hon ju få reda på det, så är det bara.
Citera
2017-03-29, 11:32
  #40
Medlem
AllAboutNothings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JensLeker
Som rubriken lyder,
Finns säkert en del här inne som jag som röker hemma fast döljer det inför sambon.Min sambo gillar inte att jag röker(tycker jag blir frånvarande och är smått allmänt imot)Men det hindrar inte mig,rökte innan vi blev ihop och rökte ganska mkt och ofta i början av förhållandet öppet men efter x antal buzzkill från hennes sida började jag istället smyga med det vilket funkar bra då jag har några små tricks som funkar,brukar grinda upp en del i snusdosa och köper ett paket camel double active(den med två klick för smak på filtret)efter hon har gått och lagt sig(jobbar tvåskift så när jag jobbar kväll och är uppe längre på nätterna funkar detta perfa)så tömmer jag ciggen på 2/3 av tobaken och låter lite tobak ligga kvar i botten och fyller upp med grönt,packar den,låter klickfiltret vara kvar och går ut på balkongen och klickar igång båda klicken direkt,röker upp den rackaren och tänder en cigg direkt efter så det lilla som luktar blandas med vanlig rök,detta knepet funkar bra även fast det inte är optimalt.Hur gör ni??har rökt grönt i ca 5-8 periodvis,funderar på att byta till hasch istället för har en ide om att brunt luktar mindre än grönt och då är lättare att dölja,vad tycker ni??brunt vs grönt lukt när man röker??detta sett funkar ok och när jag är själv så tänder jag upp en riktig joppe med ocb filter och allt!Dela gärna med er med egna erfarenheter,tips och tricks för att dölja att ni röker för andra😊😊

Vare sig du vill berätta för hon eller inte är upp till dig. Men gör som du hade gjort med en någon annan, kör cleareyes (finns att köpa på diverse blattekioskar) tuggummi och byt tröja.
Själv kör jag hasch då jag anser att det luktar mindre. I alla fall vid förvaring.
Citera
2017-03-29, 11:35
  #41
Avstängd
Det gör jag inte, vi kickar en fet å ger varandra oralsex. När jag är hög vill jag bli pillad i daimkrysset
Citera
2017-04-04, 18:45
  #42
Medlem
Köp Smellyproof-påsar att förvara gräset i. Köp en vaporizer och rök i, luktar typ popcorn om det. Blås ut ångan i rätt vindriktning. Clear Eyes för ögonen och en halstablett för munnen. Tvätta av ansiktet med tvål. Garanterat svårt för någon att märka att du rökt.
Citera
2017-04-04, 18:54
  #43
Medlem
OdCaBos avatar
Riktiga ClearEyes finns på Apoteket numera också, det där ämnet som var förbjudet i Sverige blev tillåtet vid årskiftet. Cleari fick produkten heta här, men det är samma tillverkare och allting.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback