Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-20, 01:35
  #1
Medlem
Hej!

Kan till att börja med meddela att jag är av den nyfikna typen!

Första gången ja kom i kontakt med benzo var när ja köpte 50 pils RC flubromazepam (ej att förväxla med flubromazolam), hade läst att det kunde mildra bakfyllan av alkohol.
Jag tog en halv tablett flubromazepam lite då och då, kanske max 2 tabbletter per vecka, mina 50 pils räckte gott och väl ett år.
När påsen var slut va flubromazepam klassad och testade då meclonazepam, helt ok men saknade nåt som flubromazepam hade.
Körde ändå sporadiskt meclonazepam 2 år totalt tror ja?... Nästa RC blev Nifoxipam då meclo också försvann och blev klassad, Nifox blev aldrig nåt för mig, mådde kasst av den!
Next blev 50 pack Flunitrazolam, köpte de gula med brytskåra, kändes helt ok dock lite trist med den korta halveringstiden.
Har kvar dessa men blev för ett tag sen nyfiken att testa non Rc!
Efter 4-5 år av sporadiskt RC benzo ätande har ja köpt riktiga preparat på svarta nätapotek.

Blev dessa med kort recension efter.
Xanor= Tråkigt nog långt ifrån meclo och flubromazepam i ihållande effekt, dock funkar de för stunden i några tim men baksidan känns mer på dessa.
Rivotril= helt ok som komplement mot meclo och flubromazepam men inte alls på samma nivå som flub och mecla.
Diazepam= Deppig och helt värdelös för mig, kommer att spolas ner i toan eller skänkas till bättre behövande.
Bromazepam= Rivotril light edit!

Har för övrigt experimenterat med ketamin, RC tryptaminer som 4-aco-dmt, DPT, 4-aco-met...

Nån mer som känner som mig?
Citera
2017-01-20, 02:37
  #2
Medlem
Cybersluts avatar
Grejen med många utav dessa RC-bensodiazepinerna är att de många gånger verkar vara rejält mycket starkare än de klassiska vi har på apoteket! Har dock väldigt begränsad erfarenhet av de förstnämnda (testade flub ett par gånger och det resulterade alltid i minnesluckor på 24-48h av en tablett) men det är det intrycket jag fått iallafall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback