Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-12, 16:56
  #13
Medlem
Det var en rödhårig kvinna som tog min oskuld för några hundra år sedan och hon var riktigt kåt och skön, men jag görs påstå att variationen bland de rödhåriga är alltför stor för att kunna ställa någon generell diagnos.
En vacker rödhårig kvinna kan vara enormt läcker, men de som är fula blir fanimej ännu fulare av rött hår.
Citera
2017-02-12, 16:58
  #14
Medlem
HighwayDelights avatar
Överlag har jag verkligen svårt att se snyggheten bland gingers, både manliga o kvinnliga..
Citera
2017-02-12, 20:09
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tollybosky
Vet inte vart denna tråd ska va men undrar va det är med äkta rödhåriga tjejer, de är som mänskliga enhörningar tycker jag och jag kan inte sluta glo när jag ser en.
Stämmer det att de är bättre i sängen, eldiga? Har aldrig haft turen.

Jag har rött hår, således en "ginger".

Har hört att jag är bra i sängen, men man vet aldrig killar kan säga vad som helst....

Är du oskuld, är det det du menar med att du inte haft turen?

Mvh.
Citera
2017-02-12, 20:57
  #16
Medlem
Rödhåriga tjejer är 1. Kåtare 2. Bättre i sängen. Empiriska studier
Citera
2017-02-15, 11:52
  #17
Medlem
Har varit med ett par naturligt rödhåriga. Samtliga har varit jävligt kinky.
Citera
2017-02-20, 21:45
  #18
Medlem
wetex65s avatar
Gammla ordspråk ljuger inte

"Rost på taket, fukt i källarn"
......
Citera
2017-04-04, 17:50
  #19
Medlem
Jag har varit tillsammans med 3 rödhåriga tjejer, Så om dom är bättre i sängen en andra tror jag inte. Men jag är helt säker på att dom njuter mer av sex en andra.
Citera
2017-04-27, 01:36
  #20
Medlem
Riktigt sexigt med gingers!
Citera
2017-04-27, 01:39
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag är egentligen guldblond med viss del rött i fast nu är jag ju brunett - har aldrig tänkt på att mina ljusröda pigment skulle göra mig hetare än andra på nåt vis.

Nog har jag fått höra att jag är skön men om det har med hårfärg att göra lämnar jag osagt.
Läckert med rött hår. Vilken färg har du "där nere"?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback