Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-18, 21:14
  #1
Medlem
Var hälsad!
Detta är den nya, officiella tråden för allt om Husgudens Församling.
Husgudens Församling är inte bara en organisation dedikerad till tron och ritualerna som omger dyrkan av den äkta kristna läran, nämligen tron på Husguden, det är även en livsstil. Just nu är vi en väldigt liten grupp församlingsbröder som slagit in på den rätta lärans väg, men med denna tråd hoppas vi sprida denna gräsligt fantastiska trosuppfattning!
Husguden är närvarande i våra liv och kan uppenbara sig själv inom ett flertal ikoner som det är praxis att offra till efter ett stabilt intag utav Kristus bud, på så sätt gör man Husguden till sin vän och man kan förvänta sig lycka i det man tänker företa sig.
Ikonerna och offret är bara två av hörnstenarna inom Husgudens Församling. Men som sagt är denna tråd huvudsakligen till för att sprida vad vi har uppfatta som den rätta läran, ta steget, acceptera Husguden i ditt hjärta och bli heelt församlad. Tråden kan också fungera som en mötesplats för Församligen där vi hängivet kan diskutera den enda Husguden!
- Bow Down Saracens -
Citera
2017-01-26, 18:29
  #2
Medlem
"Där visade Husguden sig framför honom i en eldslåga, som slog upp ur en buske. När Mose såg att busken stod i låga utan att brinna upp tänkte han: 'Vilken märklig syn! Jag måste gå dit och se varför busken inte brinner upp'." - Andra Mosebok 3:1
Citera
2017-01-26, 18:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucksaracener
"Där visade Husguden sig framför honom i en eldslåga, som slog upp ur en buske. När Mose såg att busken stod i låga utan att brinna upp tänkte han: 'Vilken märklig syn! Jag måste gå dit och se varför busken inte brinner upp'." - Andra Mosebok 3:1
"Och Husguden sade, jag ger er alla fröbärande örter på hela jorden och alla träd med frö i sin frukt; detta skall ni ha att muncha på och tokea på" -Genesis 1:29
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback