Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-18, 21:07
  #1
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Jag är evinnerligt trött på chefer... chefer som enligt dom själva har den lönen dom har just för att dom har ett ansvar. Men det märkliga är att chefer aldrig behöver ta ansvar. Oavsett vad som än händer, om så någon dör på ett bygge tex, så slipper dessa arroganta chefer med psykopatiska drag att ta sitt ansvar.

Anledningen till min vrede är dagens program på Uppdrag Granskning där man visar hur cheferna beter sig och fullständigt skiter i att deras personal dör på bygget. Företaget som var ansvarigt för en persons död men vägrade ta ansvar för det var PEAB. Alltså inget litet skitföretag som inte har råd med säkerhet.

Som vanligt är svensk lag helt tandlös och dessa kräk får gå fria. Så vad kan vi göra? Alltså flashbackmobben. Cheferna tror att dom kommer att slippa ansvar men varför inte slå där det är riktigt smärtsamt för dessa arroganta rövhål som sitter på chefspositioner? Var är det undrar ni kanske nu. Sociala medier.

I den här tråden låter vi cheferna, som vägrar ta ansvar legalt, ta sitt ansvar och straff i sociala medier. Det finns alltid någon som känner ett av dessa lågvattenmärken till människor på antingen facebook,instagram osv.. Häng ut asen med namn, tags och allt som kopplas till dessa människor. Målet är att fullständigt förstöra och rasera dessa ryggradslösa arslens liv genom att förstöra deras rykte.

Tar man inte sina anställdas död på allvar och väljer att pissa på dom så förtjänar man att hängas ut.

Mina förslag är att haverera deras liv på facebook, instagram och linkedin om möjligt.

Tycker vi börjar med cheferna på PEAB som är direkt skyldiga till att en ung kill mosades under en nio våningar hög trappa. Efterlämnade barn och familj.
__________________
Senast redigerad av Kung-Caligula 2017-01-18 kl. 21:10.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback