Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-18, 19:43
  #1
Medlem
...och ev. om personen som bär den? Eller snarare: Säg att personen vill bli uppfattad på ett särskilt sätt, d.v.s. utifrån bilden, vad kan tolkningen bli då?

Bilden
Citera
2017-01-18, 19:49
  #2
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaugalt
...och ev. om personen som bär den? Eller snarare: Säg att personen vill bli uppfattad på ett särskilt sätt, d.v.s. utifrån bilden, vad kan tolkningen bli då?

Bilden
White Trash
Citera
2017-01-18, 19:50
  #3
Medlem
BigFatCones avatar
Går det att få den i högre upplösning och större storlek?
Citera
2017-01-18, 20:26
  #4
Medlem
crispy-lips avatar
Unik!
Precis som alla andra tattueringar! Vill man vara unik ska man skaffa en tattuering. Till särskilt unika val av tattueringar hör: tribals, kinesiska/japanska tecken, och white trash tattueringar som täcker hela armarna!
Citera
2017-01-18, 20:40
  #5
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaugalt
...och ev. om personen som bär den? Eller snarare: Säg att personen vill bli uppfattad på ett särskilt sätt, d.v.s. utifrån bilden, vad kan tolkningen bli då?

Bilden

Antar att du tycker den är schysst och att du är sugen på nåt liknande? Om ja, skit i vad folk tycker och tänker. Det är du som ska ha den på din kropp så det är bara du som ska gilla den.
Citera
2017-01-18, 21:28
  #6
Medlem
Vad ska det förställa?? En djävul? En livmoder?
Citera
2017-01-18, 21:30
  #7
Medlem
Nej tyvärr kan jag inte prestera en bättre, större bild. Min personliga smak är inte precis inblandad i detta.

Det var inte fel att få veta vilka känslor tatueringen väcker hos er, men inte riktigt vad jag efterfrågade. Det var mer vad personen som låtit tatuera in den kan tänkas ha lagt för symbolvärde i den, varför han kan tänkas ha valt (att skapa) just det motivet och inte exv. ett ankare eller en fjäril.

Jag vet en del om personen och vad han har för preferenser och är "insnöad" på (ingen drogmissbrukare eller så, vad jag vet), så jag var nyfiken på om ni skulle kunna pejla något sådant utifrån motivet.
Citera
2017-01-18, 21:59
  #8
Medlem
Ryggradsluss avatar
Jag gillar den och vet inte hur bäraren vill bli uppfattad då måste man lära känna denne men tycker nog den kan utstråla en aura av människans inre djuriska väsen och tro på det som helst inte syns.
Citera
2017-01-29, 21:30
  #9
Medlem
Loeptiks avatar
Har väldigt svårt för denna bilden, vad ska gadden ens föreställa? Neger i livmoderkostym?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback