Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-19, 21:09
  #13
Medlem
quts avatar
Har träffat en rysk tjej och han kan ta sig i röven, sa att hon var från spanien och smal,, kyss mig i arslet..
Citera
2017-01-20, 21:21
  #14
Medlem
Haha nej verkligen inte, kanske inte värdelösast men verkligen inte bäst. Skulle nog dra till med Rumänien och Bulgarien om man ska välja inom Europa
Citera
2017-01-21, 09:45
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiuIII
Haha nej verkligen inte, kanske inte värdelösast men verkligen inte bäst. Skulle nog dra till med Rumänien och Bulgarien om man ska välja inom Europa

menar du verkligen att ludrerna från Rumänien o Bulgarien är dom snyggaste eller fattar jag fel?
i mitt tycke hör just dom absolut till dom fulaste men smaken är ju som baken
Citera
2017-01-21, 16:31
  #16
Medlem
Om han menar ur ekonomisk synvinkel... Ja.
Har träffat en ryska en gång i Amsterdam och gick därifrån 400 euro fattigare efter 20 min med en bitter eftersmak i munnen.

Ochså haft en polare med en rysk " flickvän".
Ryskorna är jävligt duktiga på att krama ut varenda krona ur sina kunder eller pojkvänner.

Däremot tycker jag inte att de är speciellt sensuella, vackra eller sexiga för den delen. Det enda är väl att många är blonda tho..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback