Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-01-18, 23:30
  #25
Medlem
dunias avatar
Yani, som någon annan nämnde..du lär ha blivit blockerad. Allt försvinner då och blir du avblockerad så kommer allt tillbaka.
Citera
2017-01-19, 00:19
  #26
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Yani, som någon annan nämnde..du lär ha blivit blockerad. Allt försvinner då och blir du avblockerad så kommer allt tillbaka.


Nej deras insta profiler är öppna och jag ser ju bilderna, är ej blockad, never been, blev bara avföljd och fick alla mina bilder unlike:ade.

Jag gjorde verkligen inget för att förtjäna detta, tycker det är de som är as som gör slut och tar bort mig på sociala medier, tar bort alla likes osv.. jösses. Jag tycker att jag var helt underbar mot de.

När de gjorde slut så var jag den mogna och var väldigt förstående, jag sa t.om att vi kan vara vänner. Då sa den ena "vi borde ta tid ifrån varandra och låta detta cool off".. Jättekonstigt, vadå cool off? Jag var över honom dagen efter och tänkte att vi kunde vara vänner åtminstone, med tanke på att vi har gemensamma vänner och säkerligen kommer springa på varandra på någon födelsedagsfest snart.
Citera
2017-01-19, 00:49
  #27
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaDoll
I det fallet var det pga. att jag var så jävla klar med honom att jag inte ens ville se hans namn mer.
Jag var arg och ville ej påminnas om fanskapet mer, liksom.
Omoget, men ibland nödvändigt... varför ska man hålla kvar vid påminnelser om någon man ej vill ha att göra med mer. (?)
Ja. Jag håller med dig.
Citera
2017-01-19, 10:16
  #28
Medlem
74209821290s avatar
Facebook har nån funktion där man kan välja att radera en massa information (tags/likes/etc) automatiskt om man haft inställt att man haft en relation med en person och sedan tar bort förhållandet. Då försvinner allt på bara nån sekund, mycket smart.
Citera
2017-01-19, 14:17
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
Jag är över dessa killar och frågar bara av ren nyfikenhet.
Det gäller två killar som jag dejtade intensivt och exklusivt i 1-3 månader, som båda två avslutade det med mig. Den ena gjorde slut öga mot öga, och en kvart efter att vi skiljts åt så hade han tagit bort mig på alla sociala medier och unlikat alla mina bilder. Den andra gjorde slut över telefon och unlikade också, men tog inte bort mig (utan det gjorde jag).

Vad är grejen med att en kille går in på min instagram/facebook och tar bort alla likes? Varför lägga ner så mycket effort?
Det är för att du är förbrukad och inte duger längre.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback