Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-18, 11:52
  #1
Medlem
canoes avatar
Jag är över dessa killar och frågar bara av ren nyfikenhet.
Det gäller två killar som jag dejtade intensivt och exklusivt i 1-3 månader, som båda två avslutade det med mig. Den ena gjorde slut öga mot öga, och en kvart efter att vi skiljts åt så hade han tagit bort mig på alla sociala medier och unlikat alla mina bilder. Den andra gjorde slut över telefon och unlikade också, men tog inte bort mig (utan det gjorde jag).

Vad är grejen med att en kille går in på min instagram/facebook och tar bort alla likes? Varför lägga ner så mycket effort?
Citera
2017-01-18, 11:54
  #2
Medlem
zz01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
Jag är över dessa killar och frågar bara av ren nyfikenhet.
Det gäller två killar som jag dejtade intensivt och exklusivt i 1-3 månader, som båda två avslutade det med mig. Den ena gjorde slut öga mot öga, och en kvart efter att vi skiljts åt så hade han tagit bort mig på alla sociala medier och unlikat alla mina bilder. Den andra gjorde slut över telefon och unlikade också, men tog inte bort mig (utan det gjorde jag).

Vad är grejen med att en kille går in på min instagram/facebook och tar bort alla likes? Varför lägga ner så mycket effort?


Kan ju vara att han känt sig sårad av dig kanske?
Citera
2017-01-18, 11:55
  #3
Medlem
Hur har du fått reda på detta? Du går alltså in på dina bilder och läser alla personer som gillar dina bilder? Samt har koll på om någon skulle unlikea? Du låter ju helt besatt.
Citera
2017-01-18, 11:55
  #4
Medlem
f30malmos avatar
Ni har inte fyllt 20. det är det.
Citera
2017-01-18, 11:57
  #5
Medlem
Dagens fjortisproblem.
Citera
2017-01-18, 11:58
  #6
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Ni har inte fyllt 20. det är det.


25+ alla tre. De: Läkare båda två.
Citera
2017-01-18, 12:00
  #7
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passtb
Hur har du fått reda på detta? Du går alltså in på dina bilder och läser alla personer som gillar dina bilder? Samt har koll på om någon skulle unlikea? Du låter ju helt besatt.


Absolut inte? Den senaste killen gjorde slut iförrigår och det var inte svårt att märka att han hade tagit bort sin like på min senaste bild. Då ville jag av ren nyfikenhet titta på vissa bilder som jag visste att de båda hade gillat, och såg att alla deras likes var borta.
Citera
2017-01-18, 12:01
  #8
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zz01
Kan ju vara att han känt sig sårad av dig kanske?

De gjorde slut med mig, jag ville ju fortsätta och var väldigt seriös, så nä..?
Citera
2017-01-18, 12:02
  #9
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
25+ alla tre. De: Läkare båda två.

Då är det ju därför!
Många läkare har autism och asperger, vilket kan vara anledningen av detta udda beteende.
Citera
2017-01-18, 12:02
  #10
Medlem
Cerrus avatar
Det kan lika gärna vara du som läser dig in på det. Kan lika gärna vara en ny flickvän som har det kravet. correlation does not imply causation am I right? DR?!
Citera
2017-01-18, 12:04
  #11
Medlem
Katzyns avatar
Hahaha fy fan vad patetiskt.
Citera
2017-01-18, 12:08
  #12
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
25+ alla tre. De: Läkare båda två.

Otroligt omoget i vilket fall.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback