Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-24, 16:24
  #13
Medlem
tack farfar, och tack till alla som orkat läsa igenom min dagbok.. det var aldrig menat att jag skulle posta detta. jag skrev ju bara ner det för att kunna påminna mig om att detta vill ja inte gå igenom igen.

jag skiter i hur lång tid detta tar. när jag börja med benzo så måde jag bra, hade ingen ångest eller liknande så jag hoppas på ett fullt återställande.

håller tummarna för alla som går igenom detta. det gäller bara att bestämma sig. både mettat å tabletterna fick mig inte ens att må bra så det va en av flera anledningar till att jag bröt det.

jag lider som sagt fortfarande av benzo-at men antar att den är postakut just nu. kan bara kämpa på och längar efter nästa fönster. jobbigt är det när hjärnan går i 100 knyck med kroppen orkar knappt med något alls. måste tvinga mig varje dag att göra saker (ingår i kbt) så att saker inte känns meningslösa att göra och att jag får tillbaka mitt liv som jag vet att jag älskar. har en ny tjej nu som aldrig rört droger men jobbar i vården. hon får mig verkligen att kämpa extra. sex är något som jag inte brydde mig om när ja va nerdrogad.. tror mettat gjorde det värst men benzona va säkert ed del av det med... nu så är sex en sjukt bra motivation för mig. kan låta skumt mendet frigör ju massa godis i hjärnan och man har svårt att tänka på annat när man är inne i det :P god bless sex
Citera
2017-03-05, 14:16
  #14
Medlem
kort update... fortfarande inga benso men at'n ger mig mer fönster nu och ja sover bättre.. kanske för jag e nykär och får endorfiner få naturliga sätt :P men det är nog ett bra tag kvar..

måste erkänna att jag rökte lite H för 4 dagar sen behövde ett brake från illamåendet ångrade det efteråt men inte under själva tiden då jag slapp at'n för nästan 2 dygn. blir inte mer H nu det är det enda som kan spola bort benso-at som INTE förvärrar saken. alla andra droger och aklohol som är en drog gör antingen att man mår sämre som med gräs eller gud förbjud affe.. å några piller kan/ska/vill jag inte ta.. kan lika bra va ärlig visst i en perfekt värld skulle jag bitit ihop men jag behövde det (jag vet missbrukstänk)

blir förhoppningsvis en längre uppdate när det händet något intressant..
Och till alla er där ute som kämpar NI ÄR INTE ENSAMMA och det blir bättre fast det känns som det aldrig kommer bli det...

mvh skurren

glömmde nån småsak. en del symptom e borta nu jag sover bättre är mkt mer social, är så illa tvungen med nytt jobb å ny tjej ingen parranojja men som sagt där e symptom kvar så det räcker å blir över.
__________________
Senast redigerad av skurren83 2017-03-05 kl. 14:18.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback