Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-17, 16:40
  #1
Medlem
putinplazas avatar
Skapade precis en Wordpress och skulle in och ändra meny inställningar i css koderna eller vad det heter. Så jag gick in i: Teman -> Editor -> Theme functions (functions.php) och skulle radera en sak, kopierade det jag skulle radera om något MOT FÖRMODAN skulle hända, och klickade sedan på uppdatera och så får jag ett sådant här meddelande:

"Fatal error: Can't use function return value in write context in /home3/minurl/public_html/wp-content/themes/TESSERACT/functions.php on line 1206".

Och fastän jag har lagt tillbaka koden precis som jag hittade den så blir det så?! Jag har fortfarande theme functions sidan uppe men om jag söker på min URL i en annan flik så kommer det meddelandet fram vilket innebär att jag kan inte ta bort temat och jag kan inte logga in = jag kan inte göra någonting överhuvudtaget.

Vad fan gör man nu?
__________________
Senast redigerad av putinplaza 2017-01-17 kl. 16:42.
Citera
2017-01-17, 23:27
  #2
Medlem
Du måste ladda ner filen functions.php via FTP, återställda ändringarna och sen ladda upp den igen. Du kommer inte kunna göra några ändringar via den inbyggda editorn i Wordpress.
Citera
2017-01-18, 08:18
  #3
Medlem
tzjs avatar
Programvara: Mac OS --> PHP
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback