Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-17, 15:53
  #1
Medlem
goosehunters avatar
Ådrog mig igår en skada i revbenstrakten när jag idrottade. Inatt kunde jag inte ens lyfta huvudet för att rätta till kudden. Kunde inte resa mig upp ur sängen utan lyckades efter många försök rulla ut ur sängen när jag behövde stiga upp o pissa. Skrattar jag så kör det jävligt ont.

Är något/några revben brutna o när kan man vara igång o löpträna igen måntro? Smärtan har inte tilltagit men knappast blivit bättre.
Citera
2017-01-17, 15:56
  #2
Medlem
GamlaSmaalands avatar
Smärtan blir värre när det börjar läka i morgon. Sen blir det bättre. Du kan börja träna när det inte gör väldigt ont. Om 2-3 veckor.
Citera
2017-01-17, 16:00
  #3
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamlaSmaaland
Smärtan blir värre när det börjar läka i morgon. Sen blir det bättre. Du kan börja träna när det inte gör väldigt ont. Om 2-3 veckor.

fy satan... ja då är det bara att bita ihop... får försöka hålla benstyrkan kvar genom lifte benövningar med min egna kropsstyngd till hjälp typ utfall/knäböj

tackar för svaret
Citera
2017-01-17, 16:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Ådrog mig igår en skada i revbenstrakten när jag idrottade. Inatt kunde jag inte ens lyfta huvudet för att rätta till kudden. Kunde inte resa mig upp ur sängen utan lyckades efter många försök rulla ut ur sängen när jag behövde stiga upp o pissa. Skrattar jag så kör det jävligt ont.

Är något/några revben brutna o när kan man vara igång o löpträna igen måntro? Smärtan har inte tilltagit men knappast blivit bättre.

Vänta bara tills det är dags för nummer två.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback