Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-12-01, 18:32
  #85
Medlem
Jag satt åtminstone inte och skämdes när jag såg The Force Awakens, till skillnad från prequelfilmerna.
Citera
2017-12-01, 18:47
  #86
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Starwars har gått från att vara en underhållande lite buddhisthinduistisk serie,
till en icke-underhållande marxistpropaganda.

Att ni orkar se skiten och förgifta era sinnen med detta skitet har jag ingen förståelse för. Nu i nya reklamen såg man kaptener som var kvinnor, huvudrollsinnehavare är 1 kvinna och 1 neger. Wow. Man ska utrota den vite mannen alternativt enbart utmåla honom som ond. Antivita skitfilmer.

Helt sjukt egentligen att 1/8 filmer har en svart huvudperson och att 2/8 har en kvinnlig huvudroll. Helt galet ju Det är nästan fascinerande att det finns folk som på allvar tror att alla filmer som inte innehåller 100% vita män är marxistpropaganda
Citera
2017-12-02, 10:31
  #87
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Helt sjukt egentligen att 1/8 filmer har en svart huvudperson och att 2/8 har en kvinnlig huvudroll. Helt galet ju Det är nästan fascinerande att det finns folk som på allvar tror att alla filmer som inte innehåller 100% vita män är marxistpropaganda

Det är marxistpropaganda och de kvinnliga piloterna passar inte in. De dök upp redan 1999 och det var pinsamt att se. Det enda jag tycker är ok är den kvinnliga piloten i Jedins Återkomst som var en äldre tant. Mormor i rymden. Tyvärr fick hon inte vara med i slutgiltiga filmen.
Citera
2017-12-09, 20:41
  #88
Medlem
J.J. Abrams - Hollywoods mest överskattade och talanglösa regissör! Han har lyckats skapa sämsta slutet på en tv-serie (LOST) någonsin, förstört både Stark Trek och nu Star Wars. Man minns inte ett skit av hans filmer, man känner sig helt tom efteråt. Exakt så jag kände mig efter både hans Star Trek och Star Wars filmer. Spyr så dålig han är.
Citera
2017-12-09, 22:00
  #89
Medlem
at3ists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eruannon
J.J. Abrams - Hollywoods mest överskattade och talanglösa regissör! Han har lyckats skapa sämsta slutet på en tv-serie (LOST) någonsin, förstört både Stark Trek och nu Star Wars. Man minns inte ett skit av hans filmer, man känner sig helt tom efteråt. Exakt så jag kände mig efter både hans Star Trek och Star Wars filmer. Spyr så dålig han är.

Han har ju inte heller gjort något eget öht. En regissör som gör beställningsjobb. Force Awakens är ju sämre än alla av George Lucas SW-filmer...
Citera
2018-01-21, 04:44
  #90
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
JJ Abrams må vara en sopa av rang, men han gjorde ett mästerverk i jämförelse med avföringen som Rian Johnson kräkte upp i.o.m. The Last Jedi.
Citera
2018-01-21, 04:52
  #91
Medlem
Eiinnds avatar
Dom kunde ha gjort en spin-off-film på Phantom Menace som handlade om Podracingen, det var det enda coola i filmen tillsammans med Maul och Duel of the fates.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback