Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-17, 12:01
  #1
Medlem
Jag behöver hjälp kring excel och hemsidan.

Jag skriver offerter och nu vill jag att min personal skall kunna skriva offerter.
Jag har tidigare skrivit i excel där jag har en kalkylator som räknar ut mina variabler och ger mig slut
summan för kund.

Detta vill jag ska vara möjligt på en inloggad del av vår hemsida. Även så att det finns en "Skriv Ut" knapp så jag kan spara den som PDF och skriva ut...

Någon som är en riktig rackare på detta? Skulle hjälpa mig mycket. Efter många många timmar av försök.
Citera
2017-01-17, 13:24
  #2
Moderator
Protons avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Övriga utvecklingsfrågor
/Moderator
Citera
2017-01-17, 13:24
  #3
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masen909
Jag behöver hjälp kring excel och hemsidan.

Jag skriver offerter och nu vill jag att min personal skall kunna skriva offerter.
Jag har tidigare skrivit i excel där jag har en kalkylator som räknar ut mina variabler och ger mig slut
summan för kund.

Detta vill jag ska vara möjligt på en inloggad del av vår hemsida. Även så att det finns en "Skriv Ut" knapp så jag kan spara den som PDF och skriva ut...

Någon som är en riktig rackare på detta? Skulle hjälpa mig mycket. Efter många många timmar av försök.
Exakt vad är det du behöver hjälp med då?
Citera
2017-01-17, 13:42
  #4
Medlem
nedboys avatar
Ja, lite detaljer vore inte dumt? Vad är det för hemsida?
  • WordPress
  • Drupal
  • Sharepoint
  • ASP
  • annat custom-made

Vad kan du själv? Vad är det du sitter med och har svårt för? HTML, CSS, JavaScript, Databaser etc etc?
  • Så många frågor så lite svar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback