Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-10, 18:46
  #121
Medlem
ollepolle90s avatar
Min bindningstid går ut 8 mars, sa upp för ett år sen. Loggade in på mina sidor för att se vad fakturan skulle vara, det står 700kr!? Men det gäller mellan 1 Mars - 1 April!? Kan någon förklara? Ringt och mailat, såklart inte nått fram . Varför ska jag betala för dagar jag inte använder?
Citera
2017-02-10, 19:32
  #122
Medlem
Snoovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Min bindningstid går ut 8 mars, sa upp för ett år sen. Loggade in på mina sidor för att se vad fakturan skulle vara, det står 700kr!? Men det gäller mellan 1 Mars - 1 April!? Kan någon förklara? Ringt och mailat, såklart inte nått fram . Varför ska jag betala för dagar jag inte använder?
Skriv till ViaSat på deras facebooksida, där svarar de snabbt och man får hjälp.
Citera
2017-02-12, 14:48
  #123
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoovit
Skriv till ViaSat på deras facebooksida, där svarar de snabbt och man får hjälp.

Tack, det hjälpte
Citera
2017-02-21, 22:16
  #124
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniqed
Säga vad man vill om Viasat, men de har ju fantastiska fotbollsrättigheter.
Premier League, La Liga, Serie A och Champions League.

De får iallafall mig att betala även om jag verkligen håller med om att det har varit prishöjningar så det räcker.

Har inte viasat guld med ALLA alltid legat runt en femhundring? Jag kikade in på viasats sida 585kr och viasat sport får du för under 500kr.

Vet att för 20år sedan kostade det ca 250 kronor månaden att se elitserien i ishockey på Canal+


Men jag håller helt klart med att det är mycket pengar, för en person som mig som inte tittar många timmar i veckan. Men tittar man på TV flera timmar om dagen som många gör så vet jag inte om det är så mycket pengar.

Sen är det såklart drygt med snikenhet och avgiftshöjningar
Citera
2017-02-23, 00:44
  #125
Medlem
trenbiffs avatar
Är man intresserad av internationell fotboll så har Viasat samlat på sig fina rättigheter. Smakar det så kostar det.
Citera
2017-02-26, 11:00
  #126
Medlem
_killahs avatar
Viaplay tycker jag absolut är värt.
Man kan vara inloggad på 2-3 enheter samtidigt. Perfekt för familjen.

Däremot skulle jag nog inte köpa det till vanlig tv, jag använder viaplay och cmore play att streama till tv via chromecast istället. Perfekt!
Citera
2017-04-10, 01:40
  #127
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Har inte viasat guld med ALLA alltid legat runt en femhundring? Jag kikade in på viasats sida 585kr och viasat sport får du för under 500kr.

Vet att för 20år sedan kostade det ca 250 kronor månaden att se elitserien i ishockey på Canal+


Men jag håller helt klart med att det är mycket pengar, för en person som mig som inte tittar många timmar i veckan. Men tittar man på TV flera timmar om dagen som många gör så vet jag inte om det är så mycket pengar.

Sen är det såklart drygt med snikenhet och avgiftshöjningar

tänk efter nu för helvete, det är bara svensk fotboll och hokey. nu för tiden tar c-more ca 400 kr för 2 sporter inprincip.. och båda är svensk sport...

viasat tar 50 kr mer (viaplay) eller ca 100 kr mer, och då får man egentligen all utländsk sport, pl, cl la liga, ufc osv + att du får vanlig tv 40 kanaler, serier och reklamfri tv.

hållkäften på er era snåla jävlar. Viasat är billigast på marknaden jämfört med alla andra.
Citera
2017-04-12, 08:45
  #128
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseFranGnesta
tänk efter nu för helvete, det är bara svensk fotboll och hokey. nu för tiden tar c-more ca 400 kr för 2 sporter inprincip.. och båda är svensk sport...

viasat tar 50 kr mer (viaplay) eller ca 100 kr mer, och då får man egentligen all utländsk sport, pl, cl la liga, ufc osv + att du får vanlig tv 40 kanaler, serier och reklamfri tv.

hållkäften på er era snåla jävlar. Viasat är billigast på marknaden jämfört med alla andra.

Varför citerar du mig? De är inte jag som sitter och klagar.

Gå och lägg dig jävla pundare
Citera
2017-04-13, 10:36
  #129
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Varför citerar du mig? De är inte jag som sitter och klagar.

Gå och lägg dig jävla pundare


de låter ju som att du klagar din kuk, ps viasat har fastpris i 2 år
Citera
2017-04-17, 20:20
  #130
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseFranGnesta
de låter ju som att du klagar din kuk, ps viasat har fastpris i 2 år

Jag skiter i vad det kostar.

Mecka din spliff och chill out määään.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback